پس از مجارستان و روسیه؛تیم های ملی مردان و زنان دراگون بت ایران روی سکوی سوم جهان ایستادند

پس از مجارستان و روسیه؛تیم های ملی مردان و زنان دراگون بت ایران روی سکوی سوم جهان ایستادند
تیم های ملی دراگون بت مردان و زنان ایران برای اولین بار موفق به کسب مدال برنز و فتح سکوی سوم مسابقات جهانی این رشته در مجارستان شدند.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مسابقات جهانی دراگون بت از روز گذشته با شرکت 12 تیم از اروپا و 3 تیم از آسیا در دو بخش مردان و بانوان آغاز شد و تیم ملی دراگون بت ایران در هر دو بخش و در مسافت 200 و 500 متر موفق به صعود به مرحله بعد شدند که در این مرحله نیز با درخشش بی نظیر خود موفق شدند برای اولین بار سکوی سوم جهانی این رشته را فتح کنند. در این مواد مجارستان قهرمان شد و تیم های روسیه هم در هر دو رده مردان و زنان دوم شدند.

شایان ذکر است ؛حضور کشورهایی مثل روسیه، آلمان و مجارستان که امتیاز میزبانی را نیز بر عهده دارد بر کیفیت این مسابقات تاثیر بسیار زیادی داشته است و رقابت ها به طور کاملا نزدیک دنبال می شود.

رقابت های دراگون بت در مسافت 2000 متر از بعد از ظهر روز یک شنبه با مشخص شدن نفرات برتر در مسافت های 200 و 500 متر آغاز می شود و تا روز دوشنبه با معرفی مدال اوران به کار خود پایان می دهد.

رقابت های دراگون بت قهرمانی جهان به میزبانی کشور مجارستان از روز جمعه 5 شهریور ماه با شرکت 15 تیم در سه مسافت 200، 500 و 2000 متر آغاز و روز دوشنبه آینده به کار خود پایان خواهد داد.

۷ شهریور ۱۳۸۹ ۰۷:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.