دبیرکل کمیته ملی المپیک در بازدید از سایت اهداف پروازی آزادی؛تیراندازان ایران می‌توانند در گوانگژو مدال‌آور باشند

دبیرکل کمیته ملی المپیک در بازدید از سایت اهداف پروازی آزادی؛تیراندازان ایران می‌توانند در گوانگژو مدال‌آور باشند
 
دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران در بازدید از میدان المپیکی اهداف پروازی آزادی و اردوی تیم ملی اهداف پروازی اعلام کرد: تیراندازان ایرانی می‌توانند در شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی گوانگژو مدال‌آور باشند.

به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، "بهرام افشارزاده" با بیان اینکه بازی‌های آسیایی گوانگژو از اهمیت بالایی برای مسوولان ورزش ایران برخوردار است‌، اظهار داشت: با توجه به عملکرد تیراندازان ایران در دو سال گذشته‌، گمان می‌کنم در گوانگژو شاهد موفقیت تیراندازان ایران باشیم.

افشارزاده در ادامه با تشکر از مسوولان فدراسیون تیراندازی ایران برای فراهم کردن امکانات لازم برای ورزشکاران این رشته در کشورمان گفت: اقداماتی که در دو سال گذشته در رشته تیراندازی صورت گرفته است باید سال‌های خیلی دور انجام می‌گرفت.
وی تصریح کرد: با این حال سید‌مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی ایران در دوسال گذشته توانست امکانات و زیرساخت‌های لازم را در بالاترین سطح استانداردهای جهانی در کشورمان ایجاد کند که نشانده‌نده همت بالای وی است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: با وجود چنین شرایطی تیراندازان ایرانی می‌توانند بدون دغدغه در رشته‌های تیراندازی فعالیت کنند و میزان مدال‌آوری کشورمان را در این رشته نیز افزایش دهند.

۶ شهریور ۱۳۸۹ ۱۴:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.