نایب رئیس نخست فدراسیون بین المللی تیراندازی در نامه‌ای به ایران: آکادمی تیراندازی باعث ارتقاء سطح تیراندازی آسیا خواهد شد

با راه‌اندازی آکادمی تیراندازی آسیا در ایران، تیراندازی آسیا پیشرفت خواهد کرد.

  

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛نایب رئیس اول فدراسیون بین‌المللی تیراندازی و رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا در نامه‌ای به سیدمهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی ایران اعلام کرد: با راه‌اندازی آکادمی تیراندازی در ایران می‌توان تیراندازان خوبی در بخش‌های غربی، جنوبی و آسیای مرکزی داشت و شاهد پیشرفت تیراندازی آسیا بود.
شیخ‌سلمان آل صباح در این نامه یادآور شد: طی نتیجه‌گیری اخیر در جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون تیراندازی آسیا تصمیم گرفته شد تا دو دوره آموزشی برای راحتی تیراندازان آسیا برگزار شود.
وی افزود: تقاضای میزبانی ایران برای برگزاری این دوره‌های آموزشی مورد تأیید کمیته اجرایی کنفدراسیون تیراندازی آسیا قرار گرفت و براساس آن تأییدیه‌ای 2 ساله صادر شد که با توجه به عملکرد آن امکان تمدید آن وجود دارد.
شیخ سلمان با بیان اینکه در هر دوره، فدراسیون تیراندازی ایران باید به کمیته نظارت کنفدراسیون تیراندازی آسیا گزارشی از دوره‌های آموزشی ارائه دهد اظهار داشت: "ما متوجه پیشرفت تیراندازی ایران تحت مدیریت سیدمهدی هاشمی شده‌ایم و همچنین معتقدیم میادین و امکانات شما جزء بهترین هاست."
وی افزود با برگزاری این دوره‌ها در ایران می‌توانیم تیراندازان خوبی در بخش‌های غربی، جنوبی و آسیای مرکزی داشته باشیم و این آکادمی به طور یقین باعث ارتقاء سطح تیراندازی در آسیا خواهد شد.
شیخ سلمان آل‌صباح در ادامه با تشکر از حمایت مسئولان فدراسیون تیراندازی ایران از وی در مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی تیراندازی برای تصاحب پست نایب رئیس این فدراسیون اظهار داشت: با کمک‌های مسئولان ایران توانستیم نمایندگان بیشتری را از قاره آسیا در ساختار فدراسیون بین المللی انتخاب کنیم.                                              
وی ابراز امیدواری کرد: تعامل مسئولان فدراسیون تیراندازی ایران با کنفدراسیون تیراندازی آسیا ادامه داشته باشد و در آینده بیش از پیش افزایش یابد.


۶ شهریور ۱۳۸۹ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.