به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛سر مربی تیم ملی جودو :نصیرپور خوش تمرین و بد مسابقه بود

جناب زاده : اگر ما در این دوره از بازیها علی رغم پیش بینی هایمان موفق به دریافت مدال نشدیم ، نتیجه بی تجربگی و کم کاری نماینده مان در بازیها بود .


به گزارش خبرنگار اعزامی به  بازیهای المپیک نوجوانان ؛ محمد جناب زاده ، سرمربی تیم ملی  جودو با اعلام این مطلب افزود : ما برای کسب مدال راهی این مسابقات شده بودیم و در شرایطی واقع بینانه مستعد کسب جایگاه سومی در این مسابقات بودیم .

وی  ادامه داد: قرار گرفتن در شرایط مسابقه از جمله مسایل تاثیر گذار در کسب مدال  بود که ما از آن غافل بودیم
در این شرایط است که  می توانیم نقاط قوت و ضعف جودوکار را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنیم ؛ شایان نصیر پور نماینده وزن 100 کیلوگرم ما که امید مدال آوری وی می رفت خوش تمرین و بد مسابقه بود ،که این موضوع در حین مسابقات مشخص شد .
جناب زاده میزبانی برگزاری این دوره از بازیهای المپیک نوجوانان را یکی از بهترین میزبانی هایی دانست که تا کنون در آن حضور داشته است و سازماندهی کلیه امور را مناسب و در حد قابل قبول دانست .

سر مربی تیم ملی جودو کشورمان با اشاره به استعدادهای که در این رشته داریم ، این فاکتور را لازم  ولی کافی  برای دست یابی به موفقیت در ورزش قهرمانی ندانست و حضور در میدان رقابت با حریفان خارجی را از عوامل تقویت کننده  برای کسب نتیجه دانست .
وی خاطر نشان کرد ، تجربه به ما نشان داده که اگر روند صحیح طی شود به طوری که ما علاوه بر اردوهای مستمر از حضور در تورنمنت های برون مرزی نیز بهره ببریم  می توانیم پیروز میدان باشیم .
۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۵:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.