به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان-سنگاپو؛ سرپرست تیم ملی فوتبال دختران:نگاه فیفا را نسبت به فوتبال بانوان ایران تغییر دادیم

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان-سنگاپو؛ سرپرست تیم ملی فوتبال دختران:نگاه فیفا را نسبت به فوتبال بانوان ایران تغییر دادیم
اگرچه تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان موفق به ایستادن روی سکو نشد ولی ارزیابی مثبت فیفا نسبت به عملکرد و حضور فوتبالیست های نوجوان ما ، مهمترین دستاوردمان بود .


به گزارش خبرنگار اعزامی  کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان ؛ فریده شجاعی ، سرپرست تیم فوتبال بانوان در این خصوص گفت : در مجموع از تیم راضی هستم ، با نگاهی منطقی به زمان تمرینات ، و امکانات موجود برای آماده سازی تیم از عملکرد ملی پوشانمان راضی هستم .

شجاعی با اشاره به قهرمانی تیمهای شیلی ، گینه  و ترکیه که به ترتیب  مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند ، از توانایی بالای این تیمها یاد کرد که قهرمان شدن را حق آنها دانست و افزود فوتبال بانوان ما در ایران نوپاست  و راه زیادی تا جهانی شدن در پیش دارد که این حضور می تواند مقدمه ای برای ان باشد .

فریده شجاعی در پاسخ به کیفیت  و نحوه میزبانی مسابقات گفت : با توجه به حجم بالای میهمانان و ورزشکاران حاضر در این دوره از بازیها ، سنگاپور میزبانی شایسته ا ی داشت ، همه چیز کامل بود ، نه تنها زمان مسابقات ، بلکه زمان تمرینات نیز کوچکترین تاخیری نداشت که این نشان از برنامه ریزی و انسجام خیلی خوب میزبان بود .

شجاعی در پیش بینی آینده تیم ملی بانوان گفت : با عملکردی که تیم ما در این دوره از بازیها  داشت  بیش از گذشته به آینده بانوان در این رشته ورزشی  امیدوار شدیم ، ما اطمینان داریم در صورت ادامه تمرینات تیم حاضر طی 3- 4 سال اینده ما جزء تیمهای مطرح آسیا خواهیم بود .

وی در ادامه با اشاره به راه طولانی که فوتبال بانوان بایستی برای رسیدن به مقصود جهانی خود طی نماید ، از سیاست فدراسیون  برای سرمایه گذاری و آماده سازی بانوان در رده های سنی 12- 13 سالگی یاد کرد و افزود:  ما در این دوره از بازیها بدون کسب سهمیه حاضر شدیم ولی در تلاشیم که در دوره های بعدی به عنوان نماینده آسیا با دریافت سهمیه حضور یابیم .

شجاعی در خاتمه با تاکید مجدد از توجه  ویژه فیفا به تیم ملی فوتبال بانوان ما در این دوره از بازیها یاد کرد و این مهم را از دستاوردهای ارزنده این حضور دانست . 
 
۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۳:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.