به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان-سنگاپور؛شهنازی:کاش بازیها دوره ای برگزار می شد

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان-سنگاپور؛شهنازی:کاش بازیها دوره ای برگزار می شد
شهنازی دنبال شکستهای متوالی باورنکردنی در نخستین دوره بازیهای المپیک نوجوانان ، دوره ای نبودن مسابقات را از دلایل اصلی این ناکامی دانست .

به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان؛ ناصر شهنازی سرمربی تیم ملی والیبال ضمن ابراز عدم رضایت از موقعیتی که تیمش در این دوره از بازیها بدست آورد از سطح بالای تیم ملی والیبال یاد کرد و بازی با آرژانین را تنها یک اتفاق دانست که شاید تا 10 سال دیگر هم رخ ندهد.

وی ادامه داد : روز اول آنالیزی از آرژانتین نداشتیم ، به همین خاطر غافلگیر شدیم که پس از دیدار با کنگو مطمئن بودیم این تیم را شکست می دهیم ، می خواستیم علاوه بر برد ، بازی قشنگی به نمایش بگذاریم و حقانیت خودمان راثابت کنیم ، من هنوز در شوک این نتایج هستم .

شهنازی عمده ترین دلیل عدم موفقیت تیمش در اولین دوره بازیهای المپیک نوجوانان را دوره ای نبودن مسابقات دانست و خاطر نشان کرد: در صورتی که مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شد -یعنی 20 تا تیم بازی می کردند و آن تیمی که حقش بود بالا می آمد – مطمئنا نتیجه متفاوت تر و عادلانه تر می شد نسبت به شرایطی که 3 تیم در دو گروه مقابل هم قرار بگیرند.
سرمربی تیم ملی والیبال از دیگر بدشانسی تیمش با قرار گرفتن در گروه اول کنار تیمهای قوی جون آرژانین و کوبا یاد کرد و افزود حتی اگر در گروه دوم هم قرار می گرفتیم شانسمان برای راهیابی به فینال بالاتر می بود.

شهنازی در ادامه افزود: اجبار ما برای اعزام زود هنگام به سنگاپور همراه کاروان ورزشی ایران ، 15 روز ما را از قرار گرفتن در شرایط مسابقه دور نگهداشت ، تیمی هم که از صحنه مسابقه دور باشد از شرایط ایده آلش فاصله می گیرد.

شهنازی در خاتمه با اشاره به روند روبه رشد والیبال پایه  در کشورمان  از بدشانسی تیم ایران در این دوره از بازیها یاد  و خاطر نشان کرد که سطح تیم ما بالاتر  از عنوانی است که بدست آوردیم.
۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.