به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛مربی تیم ملی تیراندازی:صفاری استحقاق راه یابی به فینال را داشت

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛مربی تیم ملی تیراندازی:صفاری استحقاق راه یابی به فینال را داشت
سپهر صفاری نوجوان تیرانداز کشورمان در صورت تمرکز بیشتر ، توانایی راه یافتن به فینال مسابقات را داشت .


به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته  به بازیهای المپیک نوجوانان ؛ یوسف آجرلو ، سرمربی تیم ملی تیراندازی با اعلام رضایت از نتیجه یاسمن حیدری نماینده تیراندازی کشورمان در بخش بانوان افزود : از سپهر صفاری بیش از این انتظار داشتم .

وی در ادامه افزود: با تواناییهایی که از لحاظ روحی و شخصیتی در سپهر صفاری سراغ داشتم , علی رغم سطح بسیار بالای مسابقات و حضور برترین  تیراندازان دنیا ، وی با کمی دقت   قطعا در ردیف نفرات فینالی بود .

آجرلو در پاسخ به مهمترین عامل ناکامی صفاری گفت : بی دقتی و تغییر ریتم  تیراندازی  مهمترین عواملی بودند که با توجه به زمانی که در اختیار داشت  به راحتی می توانست نتیجه مورد انتظار را بدست آورد.

سرمربی تیم ملی تیراندازی  همچنین اظهار داشت : تیراندازی جزء رشته های است که کوچکترین اشتباه  در آن افت قابل ملاحظه ای به همراه خواهد داشت   به عنوان مثال یک  تیرانداز چینی در مسابقات جام جهانی آلمان که یک ماه پیش برگزار شد مدال آور بود ولی در این بازیها هفتم شد .

آجرلو در خاتمه با اشاره به سرمایه گذاریهایی صورت گرفته  در این رشته توسط فدراسیون در سالهای اخیرمعتقد است: می توان با برنامه ریزیهایی  انجام شده  برای استعدادیابی در نوجوانان ، چشم انداز روشنی را برای نوجوانان ایرانی در دوره های آتی المپیک متصور شد.
۲ شهریور ۱۳۸۹ ۱۴:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.