به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛جناب زاده:قاسمی خوب کار کرد ولی نصیرپور نه

فرشید قاسمی مسابقات خوبی از خود به نمایش گذاشت ولی نصیرپور نتوانست انتظارات را برآورده کند بطوریکه از باخت او بهت زنده شدم.


به گزارش خبرنگاز اعزامی کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان؛جناب زاده، مربی تیم ملی جودو کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت:انتظارم از جودوکاران بیشتر بود فرشید قاسمی در مبارزات خود خوب عمل کرد و رقبای وی حریفان قدرتمند جهان بودند که در این دوره از بازیها یکی قهرمان و دیگری سوم شد امام در مورد باخت نصیر پور باید بگویم نه خودش فکر می کرد ببازد نه من در واقع  خیلی روی او حساب برای کسب مدال باز کرده بودم .

وی ادامه داد:حریف قرقیزستانی در اردوی نصیر پور بارها در اردوی تیم ملی ما حاضر بوده و در تمرینات حرفی برای گفتن نداشت و مغلوب می شد ولی در این بازیها چیز دیگری نشان داد به هر حال  امیدواریم که این مسابقات تجربه خوبی برای ورزشکاران حاضر دراین رقابتها برای بدست آوردن عناوین خوب در مسابقات آینده باشد.

مربی تیم ملی در خاتمه تصریح کرد:البته ملک محدی و چگینین دو تن از جودکاران ما که خیلی خوب بودند به دلیل اینکه شرایط سنی آنها کوچک تر از جودوکاران حاضر در این بازیها بود نتوانستیم آنها را بیاوریم ولی مطمئنا در رویدادهای معتبر آینده می توانیم از این نوجوانان در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کنیم.
۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.