به گزارش خبرنگاراعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛حسینی:برابر کوبا محکوم به برد هستیم

به گزارش خبرنگاراعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛حسینی:برابر کوبا محکوم به برد هستیم
شکست تیم ملی والیبال برابر آرژانتین باعث شد تا برای بازی با کوبا محکوم به برد باشیم.

 
به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته به بازیهای المپیک ؛ محمدحسین حسینی سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان به دنبال ناکامی تیم والیبال در اولین مسابقه خود گفت: هنوز باورمان نمی شود که چنین نتیجه ای بدست آورده ایم و هیچ دلیل موجهی برای آن نیافتیم .

وی در ادامه با اشاره به حساس بودن روحیه نوجوانان در مقایسه با سایر رده های  آنرا  تنها دلیل عدم موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان را در این رقابت ها دانست و افزود: در زمان باقی مانده تا مسابقه بعدی در تلاشیم تا این خلاء را پرنموده تا  در بازیهای بعدی به پیش بینیهایمان جامه عمل بپوشانیم .

حسینی ادامه داد : چنین نتایجی در کارنامه تیم ملی ایران بی سابقه نبوده ، یعنی موارد بسیاری شاهد بودیم که تیم نخستین مسابقه  بازی اول خود را باخت آغاز کرده  ولی در ادامه  تا سکوی نخست پیش رفت ، به همین جهت ما این شکست را مقدمه ای برای پیروزی های بعدی می بینیم .

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به حضور قهرمانان 5 قاره در این دوره از بازیها و مدعی بودن آ نها برای کسب عنوان قهرمانی ، سطح این بازیها را بسیار بالا دانست و افزود ما نیز به عنوان قهرمان آسیا ، برای حفظ حیثیت ملی و قاره ای خود به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: امروز پس از چند ساعت تمرین برای دیدن مسابقه آرژانتین و کوبا در سالن توآپایو حاضر خواهیم شد تابا آنالیز آن  برای مسابقه فردا برابر تیم کوبا آمادگی کامل داشته باشیم .

حسینی در خاتمه یکبار دیگر از توانائیهای تیم ملی و آمادگی آن برای بدست آوردن قهرمانی این مسابقات یاد کرد و افزود ما محکوم به برد هستیم .
۳۱ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.