ژاک روگ : این بازیها نه المپیک کوچک است نه قهرمانی نوجوانان جهان

ژاک روگ : این بازیها نه المپیک کوچک است نه قهرمانی نوجوانان جهان
ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک ضمن بیان رضایت خود از برگزاری بازی های المپیک نوجوانان که هم اکنون در سنگاپور در جریان است، آنرا موفقیتی چشمگیر برای ورزش جهان توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی  المپیک؛ ژاک روگ در گفتگویی با روزنامه "The Straits Times" سنگاپور اعلام کرد که این بازی ها موفقیت چشمگیری را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: هنوز تا پایان این رقابت ها 5 الی 6 روز باقی مانده است و شما باید کاملا هوشیار باشد، من نیز تا به امروز از برگزاری این دوره از بازی ها بی نهایت خوشحال هستم.

ژاگ روگ روز جمعه نیز از دهکده ورزشکاران واقع در محوطه دانشگاه تکنولوژی نانیانگ بازدید کرد و در طول این بازدید، وی چندین بار مقابل غرفه های دانش آموزان سنگاپوری که با موضوع آموزش فرهنگی ایجاد شده بود، توقف کرد.

روگ در این بازدید تایید کرد که ما می خواهیم رویدادی را ترتیب دهیم که نه بازی های المپیک کوچک و نه مسابقات قهرمانی نوجوانان جهانی بوده بلکه تلفیقی از آموزش و فرهنگ در ورزش در سطح حرفه ای باش، این آنچیزی است که ما می خواهیم.

وی در خاتمه تصریح کرد که بازی های المپیک نوجوانان بایستی یک رویداد بین المللی چند ورزشی، قابل مقایسه با بازی های المپیک اما مخلوطی از فرهنگ و آموزش و شرکت ورزشکاران سنین 14 تا 18 سال باشد. 
۳۱ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.