به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛ مظفر:بدون عقب نشینی نسبت به حفظ حجاب خوددر مسابقات ظاهر شدیم

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛ مظفر:بدون عقب نشینی نسبت به حفظ حجاب خوددر مسابقات ظاهر شدیم
بازیکنان ما از همان کلاه و پیراهنی استفاده می کنند که در ایران مورد تایید قرار گرفته است در واقع ما بدون عقب نشینی نسبت به حفظ حجاب خود برابر حریفان ظاهر شدیم.


به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان ؛ شهرزاد مظفر ،سرمربی تیم فوتبال دختران نوجوان در المیپک سنگاپور ضمن بیان این مطلب تصریح کرد:ما در دو بازی اول با وجود تاکید فیفا و اینکه تحت فشار بودیم با همین کلاه بازی کردیم و مشکلی پیش نیامد بطوریکه حضور بانوان ایرانی با حجاب اسلامی در این رقابتها بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

 
وی در خصوص بازی حساس فردا برابر ترکیه گفت:بازی در این رقابتها باعث شد تا بچه ها بسیار با تجربه شوند هر چند در این رقابتها بچه ها بی تجربه هستند و همین مسئله کار را بر ما سخت می کند ،چرا که اگر برابر گینه بازیکنان ما تجربه بیشتری داشتند شاید این نتیجه رقم نمی خورد بچه های ما پا به پای آنها دویدند و گلهای دریافتی تیم ملی  از سر همین اشتباهات که ناشی از بی تجربگی است به وجود آمد.

مظفر خاطرنشان کرد: بچه های ما هنوز تجربه چندانی از حضور در این رقابتها ندارند و هنوز نمی دانند در چنین میدان‌هایی باید چطور باید بازی کنند و اگرحضور آنها در رقابتها بین المللی بیشتر شود بدون شک در رقابتهای آتی کم اشتباه تر ظاهر می شویم از طرفی برخی تیمها مثل گینه از نظر بدنی خیلی خوب بودن  که این مسئله نشان می دهد بیشتر از ما در اردو حضور داشتند و طبیعی است که مطلوب تر ظاهر شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران در خاتمه اظهارا داشت: درست است که برابر ترکیه و گینه باختیم ولی بد بازی نکردیم و به شخصه معتقدم اگر چه فردا بازی سختی برابر ترک ها خواهیم داشت ولی توانایی شکست آنها را داریم.

۳۱ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.