به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان-سنگاپور ؛کشتکار:ورزشکاران ما با سطح چنین رقابتهایی آشنا نیستند

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان-سنگاپور ؛کشتکار:ورزشکاران ما با سطح چنین رقابتهایی آشنا نیستند
شناگران نوجوان کشورمان در حالی به کار خود در نخستین دوره بازیهای المپیک پایان دادند که مربی تیم از نتایج بدست آمده رضایت داشت چرا که معتقد است ورزشکاران ما با این سطح فنی مسابقات آشنا نیستند .


به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته  به بازیهای المپیک نوجوانان؛ عباسعلی کشتکار مربی تیم ملی شنای کشورمان ضمن ابراز رضایت از نتایج بدست آمده در نخستین دوره بازیهای المپیک نوجوانان افزود : سطح فنی مسابقات بسیار فراتر از تصور ما بود .

وی در ادامه گفت: رکورد های کسب شده در این رده سنی نه تنها از رده سنی بزرگسالان در کشور ما ، بلکه با  رکوردهای  جهانی آن برابری می کرد ، در مواردی نیز نوجوانان  فراتر از  رکوردهای جهانی حاضر شدند که این خود هشداری برای توجه بیشتر به ورزش کشورمان درسطح قهرمانی جهت نزدیک شدن به لول جهانی در آینده می باشد .

کشتکار خاطر نشان کرد : حضور ما برای اولین بار در بزرگ ترین رویداد ورزشی دنیا و کسب سهمیه توسط نوجوانان ما ، نویدی است برای موفقیت های بعدی در این رشته و اطمینان خواهم داشت که دردومین دوره این  المپیک در سال  2014 ما با سهمیه بیشتر و نتاایج بهتری نسبت به گذشته حاضر خواهیم شد .

وی در پاسخ به ضعف  عمده این ورزش در سطح قهرمانی که نوجوانان ما را با توجه به توانائیهایشان مدال آور نکرد گفت : دلیل اصلی این ناکامی ، عدم حضور در رقابت های جهانی و بین المللی می باشد که این ضعف منجر به نا آشنایی ورزشکاران ما با محیط چنین رقابت ها وبه دنبال آن عدم شناخت رقبای جهانیشان می باشد .

مربی تیم ملی شنای کشورمان از تیمهای چین ، ژاپن و کره به عنوان مهمترین رقبای جهانی و البته آسیایی یاد کرد و افزود ؛ تیمهای  آسیا با پیشرفت چشمگیری که طی سالهای اخیر داشته اند خود را به جهان نزدیک کرده ا ند به طوری که رکوردهای آسیایی با رکوردهای جهانی برابری می کند.



   
۳۱ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.