درنشست نمایندگان مجلس با اعضای کاروان اعزامی به سنگاپورعنوان شد؛عضو فراکسیون ورزش مجلس:در ورزش همه چیز به مدال گرفتن خلاصه نمی شود

درنشست نمایندگان مجلس با اعضای کاروان اعزامی به سنگاپورعنوان شد؛عضو فراکسیون ورزش مجلس:در ورزش همه چیز به مدال گرفتن خلاصه نمی شود
بعضی مواقع در یک مسابقه ورزشی نبردن و مدال نگرفتن ارزشش بسیار بیشتر از بردن و مدال گرفتن است.

به گزارش خبرنگار اعزایم کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان؛در ادامه نشست روز گذشته امیدوار رضایی و اسداله عباسی  با اعضای کاوران اعزامی کشورمان به سنگاپور، اسداله عباسی عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی بعد از  صحبت های امیدوار رضایی در خصوص کاوران اعزامی به این رقابتها اظهار داشت:خدا را شکر می کنم که توانستیم در خدمت شما عزیزان و نمایندگان سربلند کشورمان دربازیهای المپیک باشیم . درواقع به خاط رهمین احساس مسئولیت  در کمیسیون آمورزش بر خود لازم دیدیم تا از نزدیک شاهد زحمات و افتخار آفرینی شما عزیزان باشم .

وی ادامه داد: با دیدن زحمات و تلاش شما ورزشکاران در این رقابتها و همچنین نمایندگان دیگر کشوهای  به این واقعیت پی ببریم که توجه کشورهای دیگر به ورزش خیلی زیاد  بوده و سرمایه گذاری هنگفتی در این زمینه کرده اند و ما اگر بخواهیم از ورزش دنیا عقب نمانیم باید کماکان به سرمایه گذاری در این زمینه بپردایم.

عضو فراکسیون ورزش تصریح کرد:وقتی در سالن مسابقات شاهد قهرمانی  نماینده وزنه برداری ما و خواندن سرود مقدس کشورمان بودم تمام رشادتهای بیش از 30 اخیر مردم این مرز و بوم در خاطرم  در عرض چند ثانیه مرور شد رشادتهای جوانان بی ادعایی که امروز این شرایط را برای شما جوانان فراهم کردند تا در میدانی دیگر برای کشورتان افتخار آفرینی کرده و پرچم دار کشورتان در عرصه دیگر بیفشارید.

اسداللهی ضمن تقدیر از حضور بانوان با حجاب اسلامی در این رقابتها خاطر نشان کرد:در یک مسابقه هدف فقط کسب مدال یا عنوان نیست چه بسا شاید دریک بازی باختن و یا مسابقه ندادن ارزشش بیشتر از بازی کردن و بردن باشد و اینکه ورزشکاران زن کشورمان با حجاب کامل در این رقابتها شرکت می کنند جای تقدیر و تشکر د ارد در واقع حفظ آرمانها و ارزشهای هر کشور در هر میدانی و لو ورزش یک ارزش است.

عضو فراکسیون ورزش ضمن اشاره به این موضوع که مجلس نگاه ویژه ای به ورزش دارد:ما در حال بررسی آسیب شناسی در ورزش هستیم و قبول داریم که به رغم بسیاری از ساخت و سازها امکانات کم است اینکه کجا هستیم و هدفمان چیست. از طرفی باید زنگ ورزش در مدارس را از حالت وقت تلف کردن خارج کرده و با ساخت یک  سالن چند منظوره ورزشی در کنار هر مدرسه در جهت استعدایابی و پرورش نخبه های ورزشی با توجه به استعداد و فیزیکشان  پرداخته و به باشگاها معرفی  کنیم تا بعد از مدتی ثمره این برنامه ریزی خود را در المپیک وجهان ببینیم.

نماینده مجلس شوراس سلامی در خاتمه اظهار داشت:از زحمات سازمان تربیت بدنی، کمیته ملی المپیک، مسئولین فدراسیونها و دبیر کل کمیته که تعامل خوبی بین مجلس و کمیته بوجود آورده تشکر می کنم و به شخصه معتقدم حضور در چنین رقابتهای حساسی بسیاری از واقعیت های  موجود در ورزش جهان را برای ما ملموس تر خواهد کرد.


۳۰ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.