به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان:برای سکو نشینی دور خیز کرده ایم

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان:برای سکو نشینی دور خیز کرده ایم
تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در حالی به تمرینات فشرده خود در دهکده بازیها ادامه می دهد که روز شنبه اولین بازیهای خود برابر آرژانتین را به نمایش خواهد گذاشت.


به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان، محمد حسین حسینی ، سرپرست تیم ملی والیبال ضمن بیان مطلب فوق گفت : تیم های حاضر در اولین دوره بازیهای المپیک منتخبین 5 قاره هستند در کنار تیم صربستان - تیم  قهرمان جهان -و در 2 گروه سه تیمی رقابت می کنند،که ایران در گروه اول با آرژانین و کوبا قرار دارد و اولین مسابقه خود را روز شنبه ساعت 6 بعد از ظهر به وقت محلی  برابر تیم آرژانتین انجام خواهد داد.

وی در ادامه اظهار داشت :  از روزی که وارد سنگاپور شدیم  تمرینات خود را به صورت فشرده و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر  انجام دادیم ،یک نوبت  از تمرینات در سالنی که خارج از دهکده و مختص تمرینات این رشته می باشد  صورت می گرفت و نوبت بعدی هم در سالن چند منظوره ای که در دهکده می باشد .

حسینی در ادامه  از برگزاری جلسه عمومی و فنی مسابقات در روز جمعه خبر داد و افزود : این جلسه با حضور ناظر فدراسیون جهانی والیبال برگزار می شود و داوران و سرپرستان تیم های شرکت کننده  در این بازیها علاوه بربیان مباحث عمومی در خصوص مسابقات، آخرین قوانین و مقررات این رشته را باز تعریف می شود .

حسینی در پاسخ به میزان شناخت تیم ملی از سایر حریفان و آشنایی با سبک آسابقه آنها گفت: از آنجا که همه تیم ها منتخبین قاره هستند قطعا از لحاظ فنی قدرتمند می باشند ، این در حالی است که تیم لیتوانی – تیم قهرمان جهان – با قرار دادن لئون ( بازیکنی پر آوازه ای که در لیگ جهانی بازی می کند ) در ترکیب تیم خود ، جزء حریفان قدر ما در گروه دوم می باشند .

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اظهار داشت ؛ مسابقات در سالن لانگ ونگ برگزار خواهد شد که طبق برنامه ارائه شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات تیم ما روز جمعه به مدت 45 دقیقه از ساعت 9 در این سالن تمرین خواهد داشت .

حسینی در خاتمه با ابراز خرسندی از وضعیت  تیم از لحاط آمادگی جسمانی و تکنیکی  و تطابق فیزیک بچه ها با شرایط اقلیمی کشور میزبان ، قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی را دور از انتظار ندانست .
۲۷ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.