به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛مربی تیم ملی بسکتبال:از عملکرد بازیکنان خود راضی هستم

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛مربی تیم ملی بسکتبال:از عملکرد بازیکنان خود راضی هستم
پیروزی در این بازی خود دلیلی بر توانمندی بچه های ما در این رقابتهاست در واقع ما با این برد بار دیگر ثابت کردیم باخت دیروز ما برابر آرژانتین ناجوانمردانه بود.

قاسم کیانی مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بعد از پیروزی برابر پاناما با اعلام این مطلب به به خبرنکار اعزامی کمیته به این بازیها گفت:بچه ها بازی خوبی برابر لیتوانی ارائه دادند و در واقع جز این هم از آنها انتظار نمی رفت و اگر ناداوری بازی روز گذشته برابر تیم آرژانتین نبود الان حضورمان در جمع 8 تیم برتر قطعی بود ولی حالا باید منتظر بازی فردا باشیم.

وی ادامه داد:من فکر می کنم اینها می دانستند از آنجایی تیم قدرتمند لیتوانی به عنوان تیم اول اروپا و سوم جهان  در بازی آخر برابر آرژانتین به مشکل بر می خورد و ممکن است به جمع 8 تیم راه نیابد لذا در بازی با آرژانتین ما را بازاندند تا شانس صعود این تیم را افزایش دهند بخصوص که لیتوانی نفوذ خوبی هم در فدراسیون جهانی دارد.

کیانی در ادامه ضمن تجلیل از عملکرد تیم خود در این رقابتها گفت:من از تمامی بازیکنان خود در ابن بازیها راضی هستم در واقع بچه ها با حداکثر توان به مصاف حریفان خود رفتند و اگر ناداوری نبود الان جزو هشت تیم برتر این رقابتها بودیم.

مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره در خاتمه اظهار داشت:حضور ما در جمع 8 تیم برتر این رقابتها بستگی به بازی فردای لیتوانی و آرژانتین دارد در واقع اگر آرژانتین بتواند بر لیتوانی غلبه کند ما جزو 8 تیم برتر می مانیم ولی در صورت پیروزی لیتوانی ما باید برای عنوان نهمی به بعد به مصاف حریفان برویم.
۲۷ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.