به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛ این دو مدال نتیجه اردوی مکزیک تا سنگاپور بود

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛ این دو مدال نتیجه اردوی مکزیک تا سنگاپور  بود
ما بعد از مسابقات جهانی مکزیک که موفق به کسب سهمیه المپیک شدیم اردوی آماده سازی بچه هار را بطور غیر متمرکز و از ابتدا سال تا الان متمرکز آغاز کردیم.


فریبرز عسگری مربی تیم ملی تکواندو اعزامی به بازیهای المیک نوجوانان ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار اعزامی کمیته با این رقابتها گفت: از همان زمان کسب سهمیه برنامه خود را برای المپیک نوجوانان آماده کرده بودیم ،فدراسیون هم در این مدت هر چه در توان داشت برای ما گذاشت تا بتوانتیم در این رقابتها از اعتبار ورزش کشورمان در این بازیها دفاع کند.

وی ادامه داد:موفقیت تکواندو کاران در بازیهای المپیک نوجوانان ثمره سالها برگزاری مسابقات لیگ آینده سازان تکواندو است در واقع وقتی سالها قبل فدراسیون اقدام به راه اندازی لیگ نوجوانان با نام آینده سازان المپیک کرد شاید هیچکس این اتفاق را جدی نگرفت ولی امروز می بینیم که خروجی همین لیگها قهرمانی در المپیک  و جهان است.

عسگری در خاتمه اظهارا داشت:به هر حال اگر چه سلیمانی به دلیلی آسیب دیدگی در بازی فینال نتوانست بازی کند و به نقره بسنده کرد اما ما هر دوی بازیکن تکواندو خود در این بازیها را طلایی می دانیم تا ثابت شود هیچ موفقیتی بدست نمی آید مگر در سایه برنامه ریزی و همدلی و حضور قهرمانانی همچون ساعی در اردو که عامل مهم ایجاد انگیزه برای بازیکنان بود.
۲۶ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.