به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛سرمربی تیم ملی بسکتبال:فدراسیون جهانی بخاطر ناداوری امروز باید از ایران عذر خواهی کند

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛سرمربی تیم ملی بسکتبال:فدراسیون جهانی بخاطر ناداوری امروز باید از ایران عذر خواهی کند
قاسم کیانی مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان خواستار عذر خواهی رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی از ایران شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان بعد از بازی برابر آرژانتین  با بیان مطلب فوق گفت:در بازی امروز ناداوری کاملا مشهود بود و آرژانتینیها هر گونه خطایی که انجام می دادند نادیده گرفته می شد امام کوچکترین خطای  بازیکنان ما خطای عمد اعلام می شد .

وی تصریح کرد:به عنوان مثال آنها رانینگ و فول اعضای ما را نادیده گرفتند و این ناداوری در  لحظات پایانی بازی به حد بالای خود رسید بطوریکه در آخر بازی شوت بازیکن ما را که منجر به تساوی بازی می شد را قبول نکرده تا در نهایت با شکست از میدان خارج شویم.

کیانی در توضیح بیشتر می گوید :من در مصاحبه قبلی خود گفتم داوریها هماهنگ نیست و در بازی با آرژانتین وقتی بازیکن ما شوت زد یک داور گفت وقت تمام شد، دیگری گفت پای بازیکن ما روی خط بود و جالب است یک داور دیگر گفت پاس اشتباه بوده است تا به هر حال امتیاز ما را نادیده بگیرند.

وی در ادامه اعلام کرد:رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی به خاطر این ناداوری محرز باید از ایران و ایرانیان عذر خواهی کند بسیار متاسفم از اینکه شخصی همچون لوگو که رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی است و هر ساله به ایران می آید و با بهترین میزبانی از سوی ما روبرو می شود در حین مسابقات  رعایت را عدالت نکرده وباعث جفای داوران به تیم ما می شود متاسفانه این نادوریها به حدی بود که مربیان و بازیکنان تیم لیتوانی ،مصر و آمریکا با مراجعه به من و بازیکنان از این ناداوری گله کرده و ملی پوشان ما را دل داری  می داند.

کیانی در خاتمه اظهار داشت: خوشبختانه امروز لیتوانی به مصر باخت تا احتمال صعود ما به رغم  باخت ناعادلانه برابر آرژانیتن کم رنگ نشود هر چند اگر بازی امروز را می بردیم صعودمان قطعی بود.
۲۶ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.