بازیهای المپیک نوجوانان – سنگاپور؛رضایی:خوشحالم جواب اعتماد مربیانم را دادم/الهام از تاکتیک ساعی کمکم کرد

بازیهای المپیک نوجوانان – سنگاپور؛رضایی:خوشحالم جواب اعتماد مربیانم را دادم/الهام از تاکتیک ساعی کمکم کرد
قهرمان طلایی تکواندوی کشورمان گفت: در دیدار فینال از تاکتیک هادی ساعی مقابل حریف قد بلند ایتالیایی استفاده کردم و قهرمان شدم.

کاوه رضایی اولین مدال آور طلای کاروان ایران در اولین دوره بازیهای المپیک نوجوانان سنگاپور در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق افزود: انصافا رقابتها از نظم و انضباط بسیار خوبی برخوردار بود و حریفان قدرتمند و آماده ای پا به عرصه بازیها گذاشته بودند.


وی ادامه داد: در هر سه دیدار توانستم با حفظ شرایط روحی و توجه به نکات ریزی که مربی ام گوش زد می کرد به پیروزی برسم.


رضایی دیدار فینال مقابل حریف قزاق را سخت ترین دیدارش عنوان کرد و گفت: حریف قزاقستانی از دست و پا و قامت بلندی برخوردار بود که همین موضوع کار را برایم بسیار سخت می کرد اما خوشبختانه توانستم با الهام گرفتن از تاکتیکی که هادی ساعی مقابل حریف قدرتمند و قد بلند ایتالیا یی اش بکار گرفت و موفق گشت بر این حریف غلبه کنم.


وی در ادامه اظهار داشت: مربیانم یلی برای من زحمت کشیدند و خوشحالم که توانستم با کسب این مدال جواب اعتماد آنها و فدراسیون را بدهم.


وی در پایان ضمن تقدیر از مربی تیم ملی و مربی سازنده اش مدال طلای این پیکارها را به تمام مردم ایران و خانواده اش تقدیم کرد و گفت:با توجه به مشکلی که برای سلیمانی پیش آمد و ناخواسته از کسب مدال طلا بازماند کسب این مدال بخاطر او هم برایم خیلی مهم بود که خداوند کمک کرد تا بتوانم به این مهم دست یابم.

۲۵ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۸:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.