به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان:برد مقتدارانه رضایی کاروان ایران را به نخستین مدال طلای خود نزدیک کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان:برد مقتدارانه رضایی کاروان ایران را به نخستین مدال طلای خود نزدیک کرد
کاوه رضایی نماینده تکواندو کشورمان بعد از استراحت در دور نخست و شکست نمایده ای از قاره آمریکای جنوبی در دومین بازی خود ضمن شکست مقتدرانه حریف خود از کشور میزبان با صعود به دور نهایی کاوران ایران را به نخستین مدال طلای خود در این رقابتها نزدیک کرد.


به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان:کاوه رضایی نماینده کشورمان در وزن 55 کیلو گرم بعد از پیروزی برابر نماینده هائیتی موفق شد در دومین بازی خود حریفی از کشور سنگاپور را با اقتدار 12 بر صفر شکست دهد تا کاوران ایران رنگ مدال طلا به خود بگیرد.

کاوه رضایی در راند اول موفق شد 6 بر صفر  بازی را برده و در  پایان راند دوم هم   9بر صفر از حریف جلو افتاد تا در راند سوم در حالی که 12 بر 0 جلو بود داور با قطع مسابقه رای به برنده شدن تکواندوکار کشورمان دهد.

در این بازی مسئولن کمیته ملی المپیک سنگاپور، وزیر ورزش و جوانان و تماشاگران میزبان در سالن حضور داشته و به تشویق تکواندو کار خود می پرداختند.
کاوه رضایی در بازی فینال تا دقایقی دیگر باید با  نماینده قزاقستان بازی کند.
۲۵ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۶:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.