سرپرست فدراسیون جودو:ناکامی چین تایپه در تایلند و کشورهای اسلامی تکرار نخواهد شد

سرپرست فدراسیون جودو:ناکامی چین تایپه در تایلند و کشورهای اسلامی تکرار نخواهد شد
هر چند ناکامی تیم ملی جودو در مسابقات قهرمانی آسیا برای ما سنگین بود اما اجازه نمی دهیم این شکست ها در بازیهای رزمی تایلند و کشورهای اسلامی تکرار شود.

علیر ضا امینی، سرپرست فدراسیون جودو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت؛تمایلی به رفتن آرش نداشتیم اما به هر حال پس از رفتن او کادر فنی را به نفراتی خبره سپردیم تا برای مسابقت چین تایپه حداقل بتوانیم شرایط روحی روانی بچه ها را حفظ کنیم.
وی ادامه داد:من زمانی که تیم را تحویل دادم قهرمان آسیا بود ولی الان وضع با گذشته فرق کرده و فکر می کنم باید از پایه شروع کنیم تا ضمن ایجاد آرامش در تیم از تمامی پتانسیل جودو برای رشد آن در داخل و خارج از کشور استفاده کنیم.
امینی در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد مسئولان ورزشی از نتایج جودو در مسابقات قهرمانی آسیا چندان راضی به نظر نمی رسند  تصریح کرد : من 17 سال سرمربی تیم ملی جودو بودم و رقابت های المپیکی ، جهانی و آسیایی فراونی را تجربه کردم ولی  سراغ ندارم چنین نتایج ضعیفی گرفته باشیم  اما قصد دارم از این تجربه برای رشد جودو در کشور استفاده  کنم و هر چند تاکنون کمیته ملی المپیک و سازمان حمایت های خوبی از من داشته اند ولی باید جواب آنها را با کسب نتایج مطلوب بدهم و در این راه تمام تلاشم را خواهم کرد.

۱۲ خرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.