به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛جناب زاده:حریفان قدری از جهان در جودو حضور دارند

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛جناب زاده:حریفان قدری از جهان در جودو حضور دارند
جودوکاران نوجوان ملی پوش کشورمان در حالی اولین حضورشان در نخستین دوره بازیهای المپیک نوجوانان تجربه می کنند که حریفان قدری در این رقابتها حضور دارند.


محمد جناب زاده، مربی تیم ملی جودو در این خصوص به خبرنگار اعزامی کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان گفت: جودو کاران ما با آمادگی  بسیار خوبی در این دوره از بازیها حاضر شده اند و از روزی که وارد سنگاپور شدیم  مطابق برنامه تمرینات را جلو برده   و قرراست از فردا تا زمان مسابقه به صورت نزولی تمرینات را کاهش دهیم .

وی در خصوص تاریخ مسابقات جودوکاران گفت: فرشید قاسمی در وزن 66- کیلوگرم شنبه 30 مرداد و شایان نصیر پور در وزن 100- کیلوگرم روز دوشنبه 1ول شهریور به روی تاتامی خواهند رفت که با انجام قرعه کشی این مسابقات در روز چهارشنبه 28 مرداد ، حریفان ما در هریک از اوزان مشخص خواهند شد.

جناب زاده در پاسخ به میزان شناخت حریفان و آشنایی با تکنیک مبارزاتی آنها گفت : کلیه جودوکاران حاضر در این دوره از بازیهای المپیک دارای رزومه بوده  و از  برترین ها ی دنیا می باشند  که با برخی از آنها در مسابقات جهانی آشنا شدیم که از میان آنها ژاپن و روسیه قوی ترین جودوکاران جهان می باشند.
 

وی در ادامه افزود : خوشبختانه سطح جودوکاران ما از قهرمانان جهان در این رشته پائین تر نیست و این موضوع ما را به مدال آوری در این دوره از رقابت ها امیدوار می کند .

مربی تیم ملی جودو کشورمان در خصوص تفاوت شرایط آب و هوای و تاثیر آن بر عملکرد جودوکاران گفت : اگرچه تفاوت آب و هوایی در کشور میزبان بسیار متفاوت از کشورمان می باشد و این موضوع در تمرینات بچه ها که در فضای آزاد انجام می شود تاثیر گذار است ولی در زمان  مسابقات با توجه به  کنترل درجه حرارت هوا مشکلی نخواهیم داشت .

۲۵ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.