بازیهای المپیک نوجوانان – سنگاپور؛ رشید محمد زاده: از خمسه انتظار مدال نداشتم/ قادریانی باید مدال خوشرنگتری می گرفت

بازیهای المپیک نوجوانان – سنگاپور؛ رشید محمد زاده: از خمسه انتظار مدال نداشتم/ قادریانی باید مدال خوشرنگتری می گرفت
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: مطمئنم اگر قادریانی در مقابل حریف ترک آن اشتباه غافلگیرانه را نکرده بود امروز به جای برنز مدال طلا بر گردن داشت.

خلیل رشید محمد زاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص عملکرد دو نماینده کشتی فرنگی کشورمان در اولین دوره بازیهای المپیک نوجوانان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: مهرداد خمسه نماینده وزن 42 کیلوگرم کشورمان سومین نفر تیم ملی بود که بنا به برخی مسایل دوبنده تیم ملی را برای حضور در این مسابقه کسب کرد. نفر اول ما به دلیل اضافه وزن زیاد نمی توانست اعزام شود و نفر دوم نیز سنش از میزان قانونی اعلام شده پایین تر بود.

وی ادامه داد: به همین ترتیب نفر سوم تیم ملی نماینده کشورمان شد که کسب عنوان پنجمی نیز برای او در مسابقاتی به این مهمی با ارزش است. اما همچنان اعتقاد دارم قادریانی در 69 کیلوگرم می توانست به مدال طلا یا نقره دست یابد.

محمد زاده در ادامه گفت: قادریانی در دومین کشتی خود مقابل حریف ترکیه ای در حالی که 3 بر صفر جلو بود با حرکت اشتباه غافلگیر نتیجه را واگذار کرد تا از کسب مدال طلا باز بماند.

سرمربی تیم ملی کشورمان در پایان از عملکرد ملی پوشان خود ابراز رضایت کرد و گفت: مطمئنا این دوره از بازیها تجربه خوبی برای این دو ملی پوش شد تا بتوانند با تجربه حاصل از این میدان بزرگ در رده جوانان موفق ظاهر شوند.

 

 

۲۵ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.