به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛سر مربی تیم ملی بسکتبال 3 نفره:لیتوانی تیم اول اروپا و سوم دنیاست

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛سر مربی تیم ملی بسکتبال 3 نفره:لیتوانی تیم اول اروپا و سوم دنیاست
تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان امروزدر دومین بازی خود با کسب امتیاز 18 بر 29 نتیجه را به تیم لیتوانی واگذار کرد که البته مربی تیم ملی این نتیجه را دور از انتظار ندانست.



ابوالقاسم کیانی مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره کشورمان به خبرنگار اعزامی کمیته به سنگاپور گفت :  نتیجه اصلا غیر قابل پیش بینی نبود ، اگر غیر از این بود تیم ما شگفتی ساز می شد ، تیم لیتوانی تیم اول اروپا و سوم جهان و یکی از قوی ترین تیم های دنیاست که در مسابقات اخیر در مصر عنوان سوم را بدست آورد.علاوه برآن ، پرامتیاز ترین بازیکن جهان در  ترکیب تیم لیتوانی امروز به میدان آمد .

کیانی در ادامه افزود: تمام تیمهایی که در این دوره از رقابت ها شرکت کرده اند چندین دیدار تدارکاتی با سایر تیمها  داشته اند ، این در حالی است که تیم ما هیچ بازی تدارکاتی نداشته و تنها با چند ماه تمرین در این رویداد بزرگ ورزشی حاضر شده است.

مربی تیم ملی کشورمان در خصوص میزان رضایت از ملی پوشان گفت: در کل از بچه ها راضی هستم نتایج بدست آمده  تا اینجا برای من قابل قبول بوده  و معتقدم اگر بچه ها خودشان را باور داشته باشند بهتر از این نتیجه خواهند گرفت .

وی ادامه داد اگر چه  بازی امروز را باختیم  ولی به اعتقاد من بچه ها بهتر از  بازی با مصر مسابقه دادند که دلیل آن هم آشنایی بچه ها با میدان و شرایط بازی و  آب و هوامی باشد.

کیانی در پاسخ به ضعف تیم ملی در این بازیها گفت : تنها ضعف تیم ما ، پرتاب پنالتی است ، که به یک مشکل پایه ای در کل تیم ملی برمی گردد، ما در روز گذشته 8 پنالتی از دست دادیم ، امروز هم 8 پنالتی که در کل می توانست نتایج جوبی برای ما بدست آورد .
۲۵ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.