به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛کیانی:برای اولین بار است که در چنین زمینی مسابقه می دهیم

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان؛کیانی:برای اولین بار است که در چنین زمینی مسابقه می دهیم
با توجه به شرجی بودن هوا و بازی در بیرون سالن بخوبی توانستیم برابر مصر ظاهر شویم بخصوص که این اولین بار است که تیم بسکتبال سه نفره در چینن زمینی مسابقه می دهد.


قاسم کیانی مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره کشورمان بعد از مسابقه با تیم مصر به خبرنگار اعزامی کمیته به این بازیها گفت:با توجه به اینکه بازی اولمان بود بچه ها مسابقه خوبی از خود به نمایش گذاشتند بخصوص که ما نه شناختی از رقبای خود در این گروه داریم و نه تا به حال در چنین زمینی بازی کرده بودیم از طرفی هوای اینجا گرم و شرجی است که روی تنفس بچه ها در فضای آزاد تاثیر می گذارد.

وی ادامه داد:برای من جای تعجب داشت در مسابقاتی به این مهمی نباید داوران اشتباه کنند بطوریکه اشتباهات آنها محرز و حتی رئیس کمیته داوران در این باره تذکراتی نیز داد.

کیانی در خاتمه تصریح کرد:ما بدون هیچگونه بازی تدارکاتی به اینجا آمدیم تازه در سالن تمرین کردیم ولی حالا در فضای باز داریم مسابقه می دهیم امام با این وجود ترسی از بازی با تیمهای آرژانتین ،پاناما و لیتوانی که شناختی هم نسبت به آنها نداریم نخواهیم داشت چون بچه ها روز به روز بهتر شده و با تمام توان به مصاف رقبا می روند.

شایان ذکر است :تیم بسکتبال 3 نفره ایران  در اولین بازی خود 27 بر 21 از سد مصر  در سالن اسکیپ محل برگزاری این رقابتها گذشت تا در ادامه فردا به مصاف لیتوانی برود.

بسکتبالیستها سه شنبه با آرژانتین و چهارشنبه با پاناما بازی خواهند داشت.
۲۴ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.