بازیهای المپیک نوجوانان – سنگاپور؛ کشتی فرنگی در انتظار یک مدال برنز/خمسه پنجم شد، قادریان به دیدار رده‌بندی راه یافت

بازیهای المپیک نوجوانان – سنگاپور؛ کشتی فرنگی در انتظار یک مدال برنز/خمسه پنجم شد، قادریان به دیدار رده‌بندی راه یافت
در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های کشتی فرنگی بازیهای المپیک سنگاپور، یوسف قادریان در وزن 69 کیلوگرم به دیدار رده‌بندی راه یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در اولین روز از رقابتهای کشتی فرنگی بازیهای المپیک نوجوانان که در سنگاپور در حال برگزاری است یوسف قادریان نماینده وزن 69 کیلوگرم کشورمان به روی تشک رفت که با دو پیروزی مقابل کشتی‌گیران الجزایر و سوریه و شکست مقابل حریف ترک به دیدار رده‌بندی راه یافت.


وی در اولین دیدار عبدالکریم از الجزایر را 3 بر 1 شکست داد و در مقابل موسی گدیک، حریف ترک خود را با وجودیکه در تایم اول با نتیجه سه بر صفر جلو بود با یک لحظه غفلت در واپسین ثانیه های این دیدار فن کمر شد و با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد.


وی در دیدار بعدی خود احمد درویش از سوریه را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد تا به دیدار رده بندی راه یابد. وی در این دیدار که ساعت 30/17 بعد از ظهر امروز (به وقت محلی) برگزار می شود به مصاف حریفی از بلاروس خواهد رفت.

براساس این گزارش، مهرداد خمسه دیگر ملی پوش کشورمان نیز در وزن 42 کیلوگرم پس از شکست مقابل کشتی‌گیر قزاقستانی، حسین محمود از مصر را شکست داد و در کشتی سوم مقابل پنا فلورس از کوبا تن به شسکت داد تا به دیدار پنجم ششمی راه یابد.وی در این دیدار مقابل نماینده اکوادور قرار گرفت و توانست در دو تایم با نتایج مشابه 1 بر صفر حریف خود را شکست داده و به عنوان پنجمی دست یابد.

 

۲۴ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.