به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان - سنگاپور؛ افشارزاده: در خصوص لباس تیم ملی بانوان تابع تصمیم سازمان هستیم/ فدراسیون باید تاییدیه سازمان را برای لباس جدید بگیرد

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان - سنگاپور؛ افشارزاده: در خصوص لباس تیم ملی بانوان تابع تصمیم سازمان هستیم/ فدراسیون باید تاییدیه سازمان را برای لباس جدید بگیرد
بیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال لباس فعلی تیم ملی فوتبال را به تایید سازمان رسانده و ما نیز تابع تصمیم سازمان هستیم و مطمئنا زیر بار فشار و تعیین تکلیف فیفا نخواهیم رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن بیان مطلب فوق افزود: پیش از اعزام به این دوره از بازیها اعلام کردیم که سیاست گذاری در خصوص لباس تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان با فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی است و فدراسیون موظف است که لباس طراحی شده را پس از تایید مسئولین سازمان تربیت بدنی به فیفا ارسال کند تا با مشکلی مواجه نشویم.


افشارزاده ادامه داد: حال نیز تابع تصمیم سازمان هستیم و اگر قرار باشد فیفا از حضور تیم ملی بانوان کشورمان در دیدار عصر امروز با لباس فعلی جلوگیری کند ما نیز زیر بار فشار و تعیین تکلیف آنها نرفته و رقابتها را پیگیری نمی کنیم. این وظیفه فدراسیون فوتبال است تا این تعامل را با فیفا ایجاده و با هماهنگی های سازمان لباس مشخصی را به تیم ملی اختصاص دهد.


دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص برخی خبرها مبنی بر اینکه لباس جدیدی به سنگاپور ارسال شده تا بانوان با آن به میدان بروند اظهار داشت: من از این موضوع بی اطلاعم اما باز هم اعلام می کنم که اگر هم فدراسیون فوتبال تصمیم به چنین کاری گرفته باشد ما تاییدیه سازمان را لازم داریم و منتظر می مانیم تا ببینم نظر مسئولین چیست؟


وی در پایان گفت: امیدواریم هر چه سریعتر فدراسیون با هماهنگی سازمان و فیفا این موضوع را مشخص کند چرا که فقط چند ساعت تا آغاز دیدار دوم تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی گینه پاپوا باقی مانده است.

۲۴ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.