مدیر تیم های ملی بدمینتون کشورمان :بچه های ما توانستند در رده بندی جهانی جزو 100 نفر برتر دنیا باشند

مدیر تیم های ملی بدمینتون کشورمان :بچه های ما توانستند در رده بندی جهانی  جزو 100 نفر برتر دنیا باشند
بهادر زکی زاده آمادگی کنونی ملی پوشان کشورمان را خوب دانست و گفت :بچه ها توانستند در 100 نفر برتر دنیا در رده بندی جهانی جا بگیرند و از این به بعد کسب تجربه می تواند بدمینتون کشورمان را به موفقیت های ارزنده برساند.


بهادر زکی زاده ،مدیر تیم های ملی بدمینتون کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک  اظهار داشت : تازه چندروز است از مسابقات سوریه برگشتیم و تا شنبه به بچه ها استراحت دادیم و از شنبه(دیروز) تمرینات را مجددا در تهران شروع کردیم .

وی در ادامه افزود : علی شاه حسینی ، محمدرضا خردمندی ، محمود خانجانی و سروش اسکندری 4 بازیکن اصلی تیم ملی هستند و سپهر ایروانی را در رده تیم امید و صدرالدین صادقی ، فرزین خانجانی و امید ارسلان زرگان اعضای تیم جوان و نوجوانان کشورمان می باشند .

بهادر زکی زاده در رابطه با رقابت های سوریه گفت : کشورهای غرب آسیا از جمله اردن ، سوریه ، مصر ، سریلانکا ، ترکیه ، بحرین ،اندونزی ، پاکستان ، قزاقستان ، فلسطین‌ ، لبنان و فیلیپین در این بازی ها حضور داشتند که تیم ملی ما در مسابقات انفرادی پسران صاحب یک مدال نقره و یک برنز و در دونفره پسران نیز 2 مدال برنز ثمره تلاش ملی پوشان ما بود.

وی در ادامه افزود : هم اکنون هدف را گوانگژو قرار دادیم ولی قبل از آن مسابقات غرب آسیا در بحرین و مسابقاتی در بلغارستان و قبرس نیز در نظر داریم.

وی در خاتمه ابراز داشت : آمادگی کنونی بچه ها خوب است و توانستند جزو 100 نفر برتر دنیا در رده بندی جهانی جا بگیرند و از این به بعد فقط کسب تجربه می تواند بدمینتون کشورمان را به موفقیت برساند.

۲۴ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۷:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.