بازیهای المپیک نوجوانان-سنگاپور؛کیانی:بازی بسکتبال در فضای باز کار ما را سخت تر می کند

بازیهای المپیک نوجوانان-سنگاپور؛کیانی:بازی بسکتبال در فضای باز کار ما را سخت تر می کند
فکر می کردیم مسابقات بسکتبال در سالن برگزار می شود که حالا می بینیم فضای باز برای این رقابتها در نظر گرفته اند که این مسئله کار بچه های ما را سخت تر می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،قاسم کیانی مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان ضمن بیان این مطلب گفت:ما از آنجاییکه فکر می کردیم مسابقات در سالن برگزار می شود تمریناتمان را هم در سالن انجام  دادیم در ثانی مسابقات سال قبل سنگاپور هم در سالن بود ولی حالا می بینیم  مسئولان برگزاری مسابقات یک فضای باز را برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره در نظر گرفته اند.

وی ادامه داد:بازی در فضای باز شرجی اینجا، روی تنفس بچه ها تاثیر منفی می گذارد  از طرفی کف محل برگزاری این مسابقات که به نظر می رسد نوعی پلاستیگ فشرده است ممکن است باعث آسیب دیدگی بچه ها  بخصوص در قسمت های زانو و آرنج گردد.

کیانی در خاتمه اظهارا داشت:به هر حال بچه ها از بدو ورود به سنگاپور تمرینات خودشان را آغاز کردند تا برای بازی فردا برابر مصر هماهنگ باشند از طرفی میزان روحیه بازیکنان برای بازی اول که خیلی مهم است بالاست ولی امیدورام بازی در هوای آزاد برای آنها دردسر ساز نشود.
۲۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.