بازیهای المپیک نوجوانان-سنگاپور؛کوبا، روسیه، ازبکستان، ترکیه و اکوادور حریفان بوکسور ایرانی

بازیهای المپیک نوجوانان-سنگاپور؛کوبا، روسیه، ازبکستان، ترکیه و اکوادور حریفان بوکسور ایرانی
بیژن خجسته در وزن 81 کیلوگرم مسابقات بوکس المپیک نوجوانان سنگاپور با نمایندگان کشورهای کوبا، روسیه، ازبکستان، ترکیه و اکوادور هم‌گروه است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به سنگاپور؛ این رقابت ها از 30 مردادماه آغاز شده و تا سوم شهریورماه ادامه می‌یابد و ایران تنها یک نماینده در این میدان بزرگ دارد.

بیژن خجسته در وزن 81 کیلوگرم مسابقات جهانی باکو آذربایجان که اوایل سال جاری برگزار شد توانست با غلبه بر حریفانی از تاجیکستان و اکوادور در رده پنجم قرار گیرد.

بوکسورهایی که در این مسابقات جزو 8 نفر قرار گرفتند، سهمیه کسب کردند؛ البته کشورهای مدال آور، فقط 3 سهمیه داشتند و آنهایی که مدال نیاورند، یک نفر را می توانستند در سنگاپور داشته باشند، میزبان هم 3 سهمیه دارد.
به غیر از مدال آوران، نفراتی که در رده های چهارم و پنجم قرار داشتند در اولویت بودند و در صورت انصراف بوکسورهای بعدی جایگزین می شدند.

کوبا، روسیه، ازبکستان، ترکیه و اکوادور از حریفان خجسته در این عرصه هستند.
در وزن 48 کیلوگرم نماینده آذربایجان، بلاروس، ایرلند، ازبکستان، سنگال و رواندا، در وزن 51 کیلوگرم آذربایجان، مصر، پرو، روسیه، GRN و NRU، در وزن 54 کیلوگرم کوبا، هند، لهستان، رومانی، صربستان و انگلیس، در وزن 57 کیلوگرم آذربایجان، بلغارستان، آلمان، ونزوئلا، جمهوری چک و مغولستان، در وزن 60کیلوگرم استرالیا، آلمان، هند، لتونی، مکزیک و ارمنستان، در وزن 64 کیلوگرم آرژانتین، لتونی، اوکراین، ونزوئلا، افغانستان و LCA، در وزن 69 کیلوگرم برزیل، آلمان، قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان و زامبیا، در وزن 75 کیلوگرم استرالیا، نیجریه، هنگ کنگ، ایرلند، کلمبیا و قزاقستان، در وزن 81 کیلوگرم کوبا، روسیه، ترکیه، ازبکستان، ایران و اکوادور، در وزن 91 کیلوگرم کوبا، ایتالیا، روسیه، ترکیه، تاجیکستان، امریکا و در وزن 91+ کیلوگرم کرواسی، فرانسه، نیوزلند، اوکراین و آلمان جواز حضور در نخستین دوره المپیک نوجوانان سنگاپور را بدست آورده اند.
69 بوکسور از 47 کشور در این میدان بزرگ به رقابت خواهند پرداخت.
۲۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.