عباسعلی کشتکار: با دو شناگر به فینال فکر می کنیم

مربی تیم شنای اعزامی به مسابقات المپیک سنگاپور گفت: امیدواریم با دو شناگر بتوانیم به فینال مسابقات المپیک سنگاپور راه پیدا کنیم.


عباسعلی کشتکار در گفت و گو با سایت فدراسیون کمیته ملی المپیک اظهار داشت: با حضور در مسابقات نوجوانان سنگاپور "احمدرضا جلالی" اولین سهمیه المپیک سنگاپور را در 50 متر آزاد کسب کرد و پس از آن تلاش کردیم تا در آخرین مسابقات که ورودی المپیک محسوب می شد بتوانیم این سهمیه را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در مسابقات کاپ آمستردام هلند شناگران اعزامی ایران در وضعیت خوبی قرار داشتند و همین باعث شد تا "احمدرضا جلالی" در دو رشته 100 متر پروانه و 200 متر مختلط انفرادی نیز ورودی بگیرد؛ البته ناگفته نماند شناگران دیگر ما مثل "آرمین مرادی" و "همایون حقیقی" هم فقط با چند صدم ثانیه اختلاف موفق به کسب سهمیه نشدند که با پیگیری های فدراسیون شنا "حقیقی" هم به دعوت فینا به مسابقات راه پیدا کرد تا در رقابت های المپیک سنگاپور دو نماینده داشته باشیم.
کشتکار افزود: برای مسابقات المپیک سنگاپور تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم و برای حضور در فینال خواهیم جنگید. هرچند مطمئنم در این رقابت ها رکورد بزرگسالان کشور را خواهیم شکست.

عباسعلی کشتکار در پایان با اشاره به انتخاب امیرحسین آیت اللهی به عنوان رئیس فدراسیون یاد آور شد: فدراسیون شنا بعد از انتخابات باید برنامه روشن و واضحی برای نخبه ها داشته باشد. امیرحسین آیت اللهی هم با انرژی زیادی برای کار کردن پا به عرصه گذاشته و قطعا با ادامه این روند برنامه های خوبی برای جوانان خواهد داشت.
 
۲۰ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.