سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری:فعلا از برنامه های در نظر گرفته شده جلو هستیم

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری:فعلا از برنامه های در نظر گرفته شده جلو هستیم
تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان تمرینات خود را از ابتدای سال به سرمربیگری خیررات اسپسترای هلندی در حالی آغاز نموده که موفقیت در بازیهای آسیایی گوآنگژو را هدف قرار داده است .


حسین طاهرخانی ،مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری  در این رابطه به سایت کمیته ملی المپیک گفت :  بنا به اهمیت بازیهای آسیایی گوآنگژو  ما از برنامه های پیش بینی شده فدراسیون که به منظور آمادگی کامل جهت حضور در این بازیها تدوین گردیده ، چند پله جلوتر هستیم .

وی  با ابراز تاسف از عدم برپایی اردوی پیش بینی شده در کشور چین گفت: با کنسل شدن این برنامه ما تمرینات خود به صورت فشرده در تهران ادامه می دهیم و حاضر شدن در مسابقات جهانی ژیمناستیک هنری مردان که  ماه آینده  در هلند برگزار می گردد مسلما بر آمادگی تیم خواهد افزود .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت  مسابقات جهانی ژیمناستیک هلند در کسب سهمیه المپیک لندن  خاطر نشان کرد: آشنایی ژیمناست های ما با حریفان جهانی خود در این رقابت ها کار را برای بازیهای آسیایی گوآنگژو آسان تر می کند .

طاهر خانی در خاتمه یاد آور شد نتایج بدست آمده از مسابقات جهانی از پیشرفت چشمگیر و تقویت  این رشته هنری در ایران خبر می دهد که کسب مقام  نوزدهم در مسابقات جهانی روسیه  این مطلب را تائید می نماید.
۲۰ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.