نخستین دوره بازیهای المپیک نوجوانان – سنگاپور؛سرپرست کاروان ایران:تمامی شرایط برای برگزاری این رویداد بزرگ مهیاست/کاروان ایران در ساختمان کشورهای مسلمان اسکان می یابد

نخستین دوره بازیهای المپیک نوجوانان – سنگاپور؛سرپرست کاروان ایران:تمامی شرایط برای برگزاری این رویداد بزرگ مهیاست/کاروان ایران در ساختمان کشورهای مسلمان اسکان می یابد
کیومرث هاشمی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک نوجوانان ضمن اعلام آمادگی کامل کشور میزبان برای برپایی این رویداد بزرگ از اسکان اعضای کاروان ورزشی کشورمان در بلوک مسلمانان خبر داد.


کیومرث هاشمی ،سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازیهای المپیک نوجوانان در گفتگو با سایت کمیته ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: تا این لحظه اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان وارد سنگاپور شده اند و پس از استراحتی کوتاه تمرینات خود را آغاز کرده اند. شرایط آنها ایده آل است و خوشبختانه خیلی زود با محیط سازگار شدند.

وی ادامه داد: تیمهای تیراندازی، تیرو کمان،بسکتبال،والیبال،تکواندو،جودو،کشتی و بوکس نیز فردا وارد سنگاپور می شوند تا تمرینات خود را در دهکده بازیها آغاز کنند و جمعه شب در مراسم افتتاحیه حضور یابند.

هاشمی از اسکان کاروان ورزشی کشورمان در بلوکی که کشورهای مسلمان حضور دارند خبر داد و  گفت: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته بلوک بزرگی در دهکده بازیها به کاروانهای ورزشی کشورهای مسلمان از جمله پاکستان، قطر،فلسطین، عراق و ایران اختصاص یافته که کاروان ورزشی ما با بیش از 50 ورزشکار بزرگترین کاروان این بلوک می باشد.تمامی اطاقها تحویل کادر سرپرستی شده تا اعضای تیمهای مختلف به محض حضور در اطاقهای درنظر گرفته شده اسکان یابند.

وی ادامه داد: خوشبختانه دهکده بازیها در محیطی بسیار زیبا و سرسبز طراحی و ساخته شده تا نشاط لازم را به شرکت کنندگان بدهد. امکانات در نظر گرفته شده نیز ایده آل است و مطمئنا سنگاپور برای برپایی این رویداد بزرگ با مشکل خاصی مواجه نخواهد شد.

سرپرست کاروان ایران به برپایی نشست با مسئولین ستاد برگزاری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تا کنون دو نشست هماهنگی با مسئولین ستاد برگزاری بازیها برگزار کردیم که بسیار عالی و نتیجه بخش بود همچنین در خصوص سرویس دهی به نفراتی از کاروان که می توانند در ایام ماه مبارک روزه بگیرند نیز هماهنگی های لازم صورت گرفت تا آنها بتوانند از وسایل ایاب و ذهاب و سرویس دهی رستوران در زمانهای سحر و افطار استفاده کنند.

وی در پایان گفت: پیش از این نیز اعلام شده که  کمیته بین المللی المپیک در این دوره از بازیها تاکید خاصی روی مسائل فرهنگی ، پرورشی و آموزشی دارد و مسابقه و رقابت را در درجه دوم قرار داده است. اما با این حال انتظارمان از تمامی نمایندگان اعزامی کشورمان به این رقابتها اینست  که هر چه در توان دارند رو کنند تا به امید خدا بتوانیم با نتایجی قابل قبول این دوره از بازیها را به اتمام برسانیم. حضور در شان نام بزرگ ایران و همچنین تلاش  ارزنده ورزشکاران ایرانی خواسته مسئولین ورزش کشور است و مطمئنا شاهد آن خواهیم بود.

شایان ذکر است کاوران ورزشی ایران ساعت 5 بامداد صبح فردا عازم سنگاپور می شود.

۱۹ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.