استاد بزرگ شطرنج :المپیاد جهانی محک خوبی برای تیم ملی اعزامی به گوانگژو خواهد بود

استاد بزرگ شطرنج :المپیاد جهانی محک خوبی برای تیم ملی اعزامی به گوانگژو خواهد بود
در حال حاضر نفرات اعزامی به مسابقات بین المللی آلمان عازم کشور یونان شده تا بدون توقف رقابتهای آماده سازی خود را ادامه دهند.


امید باقری استاد بزرگ و مدیر تیمهای ملی  شطرنج ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:مسابقات بین المللی آلمان با توجه به سریع بودن آن تاثیر بسزایی در آمادگی 6 بازیکن اعزامی ما به این کشورخواهد داشت بخصوص که ملی پوشان اعزامی حتی موفق شدند تا میز 4 و 5  هم برسند که در نوع خود یک موفقیت برای ما محسوب می شود.

وی ادامه داد:البته اواخر همین ماه نفراتی را هم به مسابقات باکوی آذربایجان اعزام می کنیم و قرار است با آمدن لانگا به اردوی تیم ملی از اواسط شهریور ماه تمرینات تیم ملی مردان زیر نظر این سرمربی برای حضور در مسابقات المپیاد جهانی و بازیهای آسیایی که برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است ادامه پیدا کند.

باقری در خاتمه اظهار داشت:حضور تیم ملی شطرنج کشورمان در المپیاد جهانی روسیه تاثیر بسزایی در افزایش آمادمی آنها برای شرکت در بازیهای آسیایی خواهد داشت در واقع حضور نمایندگان کشورمان در رقابتهای متعدد برون مرزی باعث ارتقا تجربه و توانمندی آنها جهت رویارویی با حریفان قدر آسیایی خواهد شد تا بتوانیم کماکان شاهد ارتقا رنکینگ شطرنج بازان ایرانی در جهان باشیم.
۱۹ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.