لیلا ابراهیمی:فعلا استراحت بی استراحت باید تمرین کرد

لیلا ابراهیمی:فعلا استراحت بی استراحت باید تمرین کرد
مسابقات ستارگان آسیا با حضور 250 دونده از 17 کشور آسیایی به میزبانی هند در حالی پایان یافت که لیلا ابراهیمی دونده 1500 متر کشورمان موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.


لیلا ابراهیمی دونده ملی پوش کشورمان در این باره به سایت کمیته ملی المپیک گفت:اگرچه مدال برنز این مسابقات را بدست آوردم ولی از رکوردم راضی نیستم  دلیل آن هم بی اطلاعی از حضور در این مسابقات  و عدم تمرینات فشرده و آماده شدن برای حضور در این رقابت ها بود .

وی  با اشاره به این موضوع که حضور ستارگان آسیایی در این مسابقات به دعوت کنفدراسیون آسیا و براساس رکوردهایی بوده  که در مسابقات قهرمانی آسیایی بدست آورده اند افزود: با رکوردی که در مسابقات قهرمانی داخل سالن  آسیا در ویتنام کسب نمودم به این مسابقات دعوت شدم .

وی با تاکید بر این نکته که هدف نهایی ما در این سال موفقیت در بازیهای آسیایی گوآنگژو است تصریح کرد:  فعلا استراحت بی استراحت پس از بازگشت از مسابقات ستارگان تمریناتم را متوقف نکردم تا با تجربه ای که از این مسابقات  و شناخت نسبی که از رقبای خود بدست آورده ام در بازیهای گوآنگژو به نتیجه مورد انتظار برسم .

ابراهیمی در پاسخ به این سئوال که حضور در رقابت های ستارگان آسیا چه تاثیری در آمادگی برای بازیهای آسیایی خواهد داشت گفت : حضور در هر رقابت برون مرزی علاوه بر آشنایی با رقبا، ورزشکار را با محیط و شرایط رقابت بین المللی آماده می کند که مسابقات ستارگان آسیا هم از این مزایا مستثنی نبود.

دارنده مدال برنز آسیایی در پایان با اشاره به پیش رو داشتن  دو  مسابقه  بین المللی قزاقستان و مالزی تا زمان برگزاری بازیهای آسیای گوآنگژو اظهار امیدواری کرد که پس از طی این رقابتها با حضوری موثر در بازیهای آسیایی شرکت کند.

۱۸ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.