نوجوان تیرانداز اعزامی به المپیک نوجوانان:مبارزه در کنار بزرگان جهان اعتماد بنفس خاصی به ورزشکار می دهد

نوجوان تیرانداز اعزامی به المپیک نوجوانان:مبارزه در کنار بزرگان جهان اعتماد بنفس خاصی به ورزشکار می دهد
مسابقات جهانی تیراندازی که با حضور 2281 تیرانداز از 103 کشور جهان به میزبانی مونیخ آلمان برگزار گردید با درخشش نمایدنگان کشورمان همراه بود.

سپهر صفاری نوجوان ملی پوش تیرانداز کشورمان که پس فردا برای شرکت در بازیهای المپیک نوجوانان تهران را به مقصد سنگاپور ترک می کند به سایت کمیته ملی المپیک گفت:از نتیجه ای که در مسابقات جام جهانی تیرانداز بدست آوردم راضی هستم ، قرار گرفتن در خط آتش در کنار ستاره های تیراندازی دنیا برایم تجارب با ارزشی را به دنبال داشت که در کسب موفقیت در بازیهای المپیک نوجوان راهنمایم خواهد بود در واقع مبارزه با بزرگان جهان اعتماد بنفس خاصی به ورزشکار می دهد.

وی با تاکید بر این نکته که این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و جوانان بوده و او بعنوان یکی از جوانترین تیراندازان در این رقابت ها حضور داشت افزود :تیراندازان کره ، چین و تا حدی هم قزاقستان از قوی ترین  رقیبان ما در بازیهای المپیک نوجوانان می باشند .

صفاری در پاسخ به میزان آمادگی اش برای حضور  در بازیهای المپیک نوجوانان سنگاپور گفت:پس از 17 روز اردو در اتریش و حضور در مسابقات جهانی تیراندازی آلمان احساس می کنم  از لحاظ آمادگی  در سطح خوبی قرار دارم .

این نوجوان 18 ساله کسب مقام پنجم در مسابقا ت اسیایی قطر و مقام ششم در مسابقات نوجوانان آسیا در سنگاپور را در کارنامه خود دارد. 
۱۸ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.