آرش میراسماعیلی:بعید می دانم در گوانگژو بتوانیم نتایج دوحه را تکرار کنیم/ یک رشد لاک پشتی را در جودو دنبال می کنیم

آرش میراسماعیلی:بعید می دانم در گوانگژو بتوانیم نتایج دوحه را تکرار کنیم/ یک رشد لاک پشتی را در جودو دنبال می کنیم
شرایط کسب مدال در بازیهای آسیایی گوانگژو با توجه به تغییر و تحولات به وجود آمده در تیم ملی وکم تجربه بودن بازیکنان وهمچنین رشد حریفان در این مدت بسیار سخت تر از دوحه خواهد بود.


آرش میراسماعیلی، دارنده چهار مدال جهانی جودو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: تمرین کردن من دلیلی بر حضور در رقابتهای انتخابی و یا بازیهای آسیایی گوانگژو نیست و باید ببینیم در آینده شرایط چه پیش می آید.

وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت جودو ایران در بازیهای آسیایی گوانگژو نسبت به دوحه چگونه خواهد بود:این یک واقعیت است که دوران طلایی جودو به سر آمده و حال داریم با تیمی متحول شده یک رشد لاک پشتی را پشت سر  می گذاریم از طرفی جودو ما دیگر ستاره های گذشته را ندارد  تا با نگاه کردن به وضعیت رنکینگ جودوکاران ما در جهان پی به بساری از واقعیت ها ببریم.

کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی جودو ضمن تاکید بسیار بر حضور نمایندگان ما در رقابتهای جهانی می گوید:این یک واقعیت است که جودو ایران با جهان فاصله دارد جودوکاران جوان ما برای ارتقا در رنکینگ جهانی و رشد در این زمین باید در اکثر مسابقات بین المللی کسب سهمیه المپیک و جهانی شرکت کنند که این امر بودجه بالایی می طلبد تا این خلا به وجود آمده در تیم ملی جودو برطرف گردد.

میر اسماعیلی در خاتمه اظهار داشت:اینکه جودو باید در گوانگژو موفقیتهای دوحه را تکرار کند یک بحث است و اینکه شرایط تیم ملی و حریفان نسبت به گذشته تفاوت کرده یک بحث دیگر، در واقع مقایسه کردن دوحه با گوانگژو غیر منطقی است چرا که شرایط با گذشت خیلی فرق کرده و نباید بی جهت خودمان را گول بزنیم.
۱۸ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.