تبریک علی آبادی و افشارزاده به مناسبت موفقیت های تیم ملی کاراته، والیبال و پرورش اندام درمسابقات آسیایی

تبریک علی آبادی و افشارزاده به مناسبت موفقیت های تیم ملی کاراته، والیبال و پرورش اندام درمسابقات آسیایی
محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیرکل، طی پیامهای جداگانه ای موفقیت های اخیر تیم ملی کاراته جوانان امید،تیم ملی والیبال و پرورش اندام کشورمان را در عرصه بین المللی به مردم و جامعه ورزش کشور تبریک گفتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام مهندس علی آبادی آمده است:پیروزهای مستمر نمایندگان کشورمان در رقابتهای بین المللی همچون قهرمانی تیم ملی کاراته جوانان و امید،تیم ملی والیبال وتیم ملی پرورش اندام کشورمان  در مسابقات قاره ای بیانگر آنست که ورزش کشورمان این پتانسیل را دارد که قله های جهانی را نیز در نوردد.

لذا ضمن تبریک این موفقیت های خیره کننده در عرصه ورزش که دل میلیونها هموطن کشورمان را در داخل و خارج از کشور شاد کرده است به مسئولین فدراسیونهای مربوطه ،مربیان و ورزشکارن خسته نباشید گفته و برای همه آنها آرزوی موفقیت و بهروزی دارم باشد تا در همه حال به دنبال سربلندی ایران عزیز در تمامی میادین علمی، فرهنگی، ورزشی در پرتو عنایت حق تعالی و حمایتهای دولت محترم باشیم.

همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک طی پیامی  ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی جوانان- امید کاراته در مسابقات آسیایی هنگ گنگ و قهرمانی تیم ملی والیبال در جام مردان آسیا و پرورش اندام اظهار داشت:این موفقیت ها بدست نمی آمد مگر در سایه برنامه ریزی مطلوب ، همدلی و تلاش شبانه روزی مسئولین ،مربیان و بازیکنان در اجرای برنامه های تعیین شده.
لذا ضمن تبریک مجدد موفقیت های اخیر ورزش کشور در عرصه داخلی و خارجی به مسئولین سازمان تربیت بدنی،مردم و بخصوص جامعه ورزش کشور، امید می رود تا با همت و تلاش خستگی ناپذیر بتوانیم در بازیهای آسیایی گوانگژو و المپیک لندن از نام و اعتبار ورزش کشور در حد توان خود دفاع نماییم.
۱۷ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.