سر مربی تیم ملی تیراندازی نوجوانان:در المپیک نوجوانان هم افتخار آفرینی می کنیم

نوجوانان تیرانداز ایرانی که به تازگی از مسابقات جهانی این رشته در مونیخ بازگشته اند ، خود را برای حضوری مجدد در بازیهای المپیک نوجوانان سنگاپور آماده می کنند.


یوسف اجرلو سرمربی تیم  ملی نوجوانان به سایت کمیته ملی المپیک گفت :نتایجی که از مسابقات قهرمانی جهان بدست آوردیم ما را برای رسیدن به مقصود بیش از گذشته امیدوار کرد .

وی در ادامه با تاکیدبر اهمیت و سطح بسیار بالای  مسابقات قهرمانی جهان که در مونیخ در حال برگزاری می باشد افزود این ررقابت ها  بزرگترین مسابقات تیراندازی جهان است که به لحاظ سطح برگزاری حتی از بازیهای المپیک بالاتر می باشد که حضورنوجوانان تیرانداز ما در این دوره آز رقابت ها سهم بسیاری در آمادگی آنها برای بازیهای المپیک به دنبال داشته است .

 آجرلو در پاسخ به افت نمره یاسمن حیدری – نوجوان سهمیه دار بازیهای المپیک – در مسابقات جهانی تیراندازی گفت: تنها دلیل این اتفاق فشار روانی حاکم بر مسابقات و استرسی بود که به این نوجوان در حین مسابقات دست داده. رقابت بسیار نزدیک و بالای 130تیرانداز در  این مسابقات فشار روحی را به تیراندازان وارد میکند که بدلیل نوجوان بودن این تیرانداز ما کنترل آن دشوار تر خواهد بود ولی در عین حال تجربه بزرگی بود که کار را برای حضور در بازیهای المپیک نوجوانان هموار می سازد.

سرمربی تیم ملی از چین و کره به عنوان قدر ترین حریفان یاد کرد و افزود در مسابقات جهانی مونیخ هم تیراندازان این دو کشور بیشترین مدال ه را بدست اوردند.

وی در خاتمه افزود : دیروز از مسابقات جهانی برگشتیم و پس از دو روز استراحت مجددا تمرینات خود را برای بازیهای المپیک نوجوان تا زمان اعزام ادامه خواهیم داد.


۱۷ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.