نایب رییس فدراسیون بین‌المللی :تیراندازان ایرانی بزودی سکوهای بین‌المللی را تسخیر خواهند کرد

نایب رییس فدراسیون بین‌المللی :تیراندازان ایرانی بزودی سکوهای بین‌المللی را تسخیر خواهند کرد
نایب رییس مصری فدراسیون بین‌المللی تیراندازی و رییس فدراسیون تیراندازی به اهداف پروازی مصر اعلام کرد: رئیس فدراسیون ایران در سخنان خود درحاشیه این رقابتها مشکلات اصلی ورزش تیراندازی را مطرح کرده است.


به گزارش سایت کمیته ملی المپیک؛مدحت وهدان"  همزمان با مسابقات قهرمانی جهان در آلمان افزود: برطرف کردن مشکلاتی که سیدمهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی ایران، به‌عنوان دغدغه‌های تیراندازان مطرح کرد، به‌عقیده ما نیز از اصلی‌ترین مشکلات تیراندازان جهان است که برای رفع آنها باید تلاش کرد.

نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی ابراز امیدواری کرد: راه‌کارهایی که هاشمی در مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی تیراندازی برای رفع مشکلات تیراندازان ارایه کرده است بتواند راه گشا باشد.

وی در ادامه، به اظهارات هاشمی در خصوص ایفاء نقش بیشتر رسانه‌ها در ورزش تیراندازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز این ورزش در بین رسانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار نیست.

وهدان یادآور شد: متاسفانه ورزش تیراندازی در کشورهای اسلامی چندان محبوب و عمومی نیست بطوری‌که در کشور مصر و ایران ورزش نخست مردم فوتبال است.

نایب رییس فدراسیون بین‌المللی تیراندازی گفت: پرهزینه بودن، فقدان میادین تیراندازی در بسیاری از شهرها، مشکلات تهیه سلاح، مهمات و مجوزهای مربوطه و نبود جایگاه ویژه تماشاگران در میادین تیراندازی از جمله موانع گسترش این رشته ورزشی در بین مردم است.
وی در ادامه اظهار داشت: رسانه‌ها بیشتر به دنبال پوشش اخبار ورزش‌های محبوب مردم هستند و بنابراین به ورزش تیراندازی کمتر توجه می‌کنند.
مدحدت وهدان گفت: رسانه‌ها زمانی به تیراندازی توجه می‌کنند که ورزشکاران این رشته در مسابقات آسیایی، جهانی و یا المپیکی مدال کسب کنند و یا قهرمان شوند.

نایب رییس فدراسیون بین‌المللی تیراندازی با بیان این‌که امروز رسانه‌ها می‌توانند نقش زیادی در گسترش ورزش تیراندازی ایفاء کنند، اظهار داشت: رسانه یکی از نیازهای اصلی ورزش تیراندازی است و مسوولان عالی فدراسیون بین‌المللی تیراندازی به دنبال یافتن هر راه حلی در جهت بهبود وضعیت رسانه‌ای ورزش تیراندازی در جهان هستند.
وی در خصوص وضعیت تیراندازی ایران در سالیان اخیر نیز گفت: در سفری که چندین سال قبل به ایران داشتم، شاهد آن بودم که تهران دارای میدان اهداف پروازی بسیار کوچکی بود اما امروز مطلع شده‌ام که  تیراندازان ایران در یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین میادین اهداف پروازی جهان در تهران تیراندازی می‌کنند.

وهدان اظهار داشت: این مسئله و حضور پرشمار تیراندازان ایران در رشته‌های مختلف مسابقات قهرمانی جهان در آلمان بیانگر آن است که در ایران کارهای زیادی برای توسعه ورزش تیراندازی در حال انجام است.

نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی تصریح کرد: این مسائل نشان می‌دهد که سیدمهدی هاشمی نهالی را در ایران کاشته است که تیراندازان ایرانی در سال‌های نه چندان دور میوه آن را برداشت خواهند کرد.

وهدان ابراز داشت: با ادامه چنین روندی در ایران، بزودی تیراندازان این کشور در رشته‌های مختلف اهداف ثابت و اهداف پروازی سکوهای آسیایی و جهانی را تسخیر خواهند کرد.

۱۷ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.