به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار؛پیام تبریک مهندس علی آبادی و بهرام افشار زاده به صاحبان اهل قلم

به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار؛پیام تبریک مهندس علی آبادی و بهرام افشار زاده به صاحبان اهل قلم
مهندس محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل ، در پیامهای جداگانه ای روز خبرنگار را به جامعه روزنامه نگاران و خبرنگاران کشور بخصوص ورزشی نویسان تبریک گفتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛
در پیام تبریک مهندس علی آبادی خطاب به  خبرنگاران آمده است:
امروز امر اطلاع رسانی و انتقال درست اخبارعلمی، فرهنگی، اقتصادی ،سیاسی ،ورزشی و.... در عرصه داخلی و خارجی برای  مردم کشورمان  بخصوص قشر جوان بسیاربا اهمیت می باشد بخصوص اخبار ورزشی که مسئولیت اطلاع رسانی، موفقیت های ورزشی کشورمان و تجزیه و تحلیل برخی ناکامیها برعهده شما عزیزانی است که در پی ثبت زیباترین لحظه ها در ورزش و ارائه آن به هموطنان عزیزمان هستید تا شادی یک پیروزی را با ملتی تقسیم کنید.

لذا ضمن تبریک روز خبرنگار به  تمامی فعالان این حرفه و بخصوص ورزشی نویسان جا دارد در این بین از تصویر برداران و عکاسانی که در کنار خبرنگاران برای ثبت درست اخبار و رودیداهای ورزشی تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرده و برای تمامی عزیزانی که صادقانه و در سخت ترین شرایط در خدمت اطلاع رسانی ورزش کشورمان  بوده اند آرزوی سلامتی دارم.
محمد علی آبادی
رئیس کمیته ملی المپیک

همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک  ضمن تبریک روز خبرنگار به صاحبان اهل قلم و زحمتکشان امر اطلاع رسانی کشور بخصوص ورزشی نویسان آورده است:امروزه با توجه به اهمیت امر اطلاع رسانی و انعکاس درست رویدادها و اثرات مستقیم آن بر جامعه باید گفت خبرنگاران از مسئولیتی سخت و پر استرسی برخوردارند که بندرت می توان آنرا در مشاغل دیگر یافت.

نکته قابل توجه آنکه به شخصه در طی  سالها خدمتگذاری به ورزش کشور به عینه شاهد بوده ام که این عزیزان چگونه در سخت ترین لحظات و شرایط آب و هوایی و امکاناتی در کنار تیم و مسئولین  حضور داشته که این خود یکی از ارکان مهم ایجاد انگیزه و قوت قلب برای مدیران، مسئولین و قهرمانان ورزشی بوده است.

 چه بسیار خبرنگاران، تصویر بردارن و عکاسانی که در کنار زمین های ورزشی برای پیروزی قهرمانان خود دست به دعا برمی داشتند  واخبار، لحظات و تصاویری را ثبت کردند که تکرار نشدنی و در دل تاریخ ورزش به یادگارمانده است.
لذا ضمن تبریک روز خبرنگار به شما عزیزان عنوان می دارم تحلیل های شما همیشه چراغ راه ما بوده و امیدوارم همچنان مسئولین، مربیان و ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگژو را از حمایت خود دریغ نسازید.

بهرام افشار زاده

۱۷ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.