نائب رئیس فدراسیون اتومبیل رانی و موتور سواری:با 2 نماینده در مسابقات کارتینگ جهانی راک شرکت می کنیم

مسابقات کارتینگ جهانی راک مهرماه با حضور اتومبیل رانان 80 کشور دنیا در ایتالیا برگزار می شود که از ایران 2 نماینده حضور خواهند داشت.

حسین شهریاری نائب رئیس فدراسیون اتومبیل رانی و موتور سواری به سایت کمیته ملی المپیک گفت : به منظور انتخاب نمایندگان ایران برای این رقابت ها تا کنون 8 دوره مسابقات امتیاز دار راک برگزار شده و تا زمان بازیها 2 دوره دیگر برای نهای شدن اتومبیل رانان برپا می گردد.

شهریاری با اشاره به نو پا بودن این رشته در ایران افزود برای اولین بار در سال 85 به میزبانی ژاپن در این مسابقات جهانی در کنار 130 کشور شرکت نمودیم که بدون کسب نتیجه برگشتیم و پس از آن با انتخاب یک مربی انگلیسی و آموزش مربیان داخلی این رشته را تقویت نمودیم .

شهریاری در پاسخ به وضعیت فعلی این رشته گفت: از سال 87 نمایندگی های دو شرکت راک و روتکس ( شرکت های سازنده موتورهای کارتینگ)  در ایران فعالیت های خود را به صورت جدی آغاز نمودند که برگزاری مسابقاتی که از سوی این دو شرکت برگزار می گردید تقویت این رشته را به همراه داشت به طوری که اتومبیلرانان ما در مسابقات کارتینگ سال گذشته ایتالیا مقام 17 را بدست آوردند.

نائب رئیس فدراسیون انومبیل رانی و موتور سواری در خاتمه  افزود: ما با تقویت زیرساخت ها و ایجاد پیست هایی منطبق با استانداردهای جهانی می توانیم شاهد موفقیت های چشمگیری در این رشته ورزشی باشیم .
۱۶ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.