آغاز مبارزات ووشوکاران ایران در جام قفقاز ترکیه



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مسابقات بین المللی ووشو جام قفقاز ترکیه، از صبح امروز (شنبه) با حضور تیم های ملی ووشو ایران، ترکیه، آذربایجان،ترکمنستان و ارمنستان درشهر آرتوین آغاز شد و طی آن در بخش ساندا ( مبارزه) سلمان ترکی در 56-، محسن سیفی در 60-، جواد آقایی در 65-و حسین اوجاقی در 80- کیلوگرم گرم در نخستین دیدار خود به مصاف ووشوکاران کشور میزبان رفتند. سجاد عباسی در 70- کیلو با گرجستان و حمیدرضا قلی پور در 75- کیلو نیز با حریفی از جمهوری آذربایجان پیکار می کند.

وی یان دونگ به عنوان سرمربی و فرهاد فتحی مربی و رامین موحدنیا به عنوان مربی تیم ساندا آقایان را هدایت می کنند.
امروز همچنین مبارزات بخش ساندا بانوان نیز پی گیری می شود که طبق قرعه کشی انجام شده، الهه منصوریان، راضیه طهماسبی، خدیجه آزادپور و ملیحه فضلی به ترتیب در اوزان 52-،56-، 60- و 70- کیلوگرم در اولین مبارزه شان باید رودر روی حریفانی از ترکیه قرار بگیرند. کار هدایت تیم بانوان ساندا را پانگ یان از چین و اکرم طاهری بر عهده دارند.
در بخش تالو فرشاد عربی، احسان پیغمبری، مهدی انامقی و مهدی قبادی چهار نماینده اعزامی کشورمان به جام بین المللی قفقاز هستند که تحت سرمربیگری مونینگ از کشور چین و مربیگری تیمور بنی طالبی مسابقات مقدماتی خود را امروز برگزار می کنند.

مسابقات بین المللی جام قفقاز ترکیه فردا ( یک شنبه) با برگزاری مبارزات فینال به پایان می رسد و تیم ملی ووشو کشورما روز دوشنبه از طریق مرز زمینی به میهن اسلامی باز می گردد.




۱۶ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.