تمرین مشترک فرنگی کاران اعزامی به مسابقات جهانی ارتش با تیم ملی

فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان عصر روز گذشته در محل خانه‌ی کشتی با فرنگی‌کاران حاضر در اردوی تیم ملی تمرین مشترکی را برگزار کردند.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ بنا به درخواست کادر فنی تیم کشتی فرنگی اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان، عصر ورز گذشته این تیم با حضور در محل خانه‌ی کشتی تمرین مشترکی را با تیم کشتی فرنگی بزرگسالان انجام داد. در این تمرینات فرنگی‌کاران هر دو تیم تمرینات کشتی سنگینی را برگزار کردند که در پایان مربیان هر دو تیم از این تمرینات اظهار رضایت کردند.

گفتنی است مرحله‌ی جدید اردوهای آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از روز چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته در محل خانه کشتی برگزار شده است که فرنگی‌کاران پس از انجام تمرینات فشرده روز پنج‌شنبه در نوبت صبح روز جمعه استراحت کردند و در نوبت عصر نیز به انجام تمرین کشتی در خاک و سرپا با نفرات اعزمای به مسابقات ارتش‌های جهان پرداختند.

در حال حاضر نیز تعدادی از فرنگی‌کاران تیم ملی جوانان که در مسابقات جهانی بوداپست عملکرد خوبی داشتند با سایر فرنگی‌کاران حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان تمرین می‌کنند.
جمشید خیرآبادی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در همین رابطه اظهار کرد: روز گذشته تیم تمرین خوبی انجام داد در این اردو فشار تمرینات زیاد است و علی‌رغم سنگینی تمرینات جوانانی که در این اردو با سایر بزرگسالان تمرین می‌کنند توانسته‌اند پا به پای سایر فرنگی‌کاران جلو بیایند.

وی افزود: هدف ما این است تا برای مسابقات جهانی مسکو فرنگی‌کاران را به اوج برسانیم.

۱۶ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.