مربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان اعزامی به المپیک سنگاپور:موفقیت فقط مدال آوری نیست

مربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان اعزامی به المپیک سنگاپور:موفقیت فقط مدال آوری نیست
تیم ملی بسکتبال ایران با حداکثر توان عازم المپیک نوجونان می شود ولی اینکه بگوییم روی سکو می رویم یا نه غیر منطقی است در واقع این انتظارات، فشار روحی روانی زیادی بر ورزشکاران ایجاد می کند.


ابوالقاسم کیان مربی اعزامی تیم ملی بسکتبال 3 نفه کشورمان به المپیک نوجوانان سنگاپور به سایت کمیته ملی المپیک گفت:بغیر یکی  دو تا آسیب دیدگی جزیی که کار فیزیوتراپی روی آنها انجام شده باید گفت شرایط تیم خیلی خوب است البته ما بازی تدارکاتی خارجی نداشتیم ولی بچه ها مسابقات داخلی خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه این مسابقات در رده سنی 16 سال برگزار می شود و حریفان هم ناشناخته هستند نمی توان گفت چه نتیجه ای خواهیم گرفت ما باید اول بسکتبال دنیا را ببینیم بعد با توجه به پتانسیل و وضعیت خودمان قولی بدهیم در واقع انتظار بی جا تمرکز تیم را به هم می ریزد.

کیانی در پایان اظهار داشت:لیتوانی تیم سوم دنیاست، آرژانتین هم جزو چهار تیم برتر دنیا بوده و پاناما و مصر هم تیمهای بدی نیستند که بخواهیم آنها را دست کم بگیریم از طرفی موفقیت تنها  قهرمانی یا کسب مدال نیست بلکه ممکن است شما در یک مسابقه مدالی نگیرید ولی با مسابقاتی که از خود بنمایش  می گذارید تحسین همه تیمها را برانگیخته که این خود نوعی موفقیت است.

۱۴ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۵:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.