دبیر کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک:ملی پوشان نوجوان اعزامی به المپیک سنگاپور مشکل پزشکی ندارند

دبیر کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک:ملی پوشان نوجوان اعزامی به المپیک سنگاپور مشکل پزشکی ندارند
اولین دوره بازیهای المپیک نوجوانان در حالی برگزار می گردد که کاروان اعزامی ایران بر اساس نتایج معاینات پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی مشکلی ندارند .


دکتر فرهاد مرادی دبیر کمیسیون پزشکی  کمیته ملی المپیک به سایت این کمیته گفت : تقریبا دو برابر ظرفیت ورزشکاران اعزامی براساس معرفی فدراسیونها کار معاینات پزشکی انجام گرفته و پس از آنالیز معاینات صورت گرفته نتایج آن به فدراسیون ها اعلام گردیده است .

مرادی با اشاره به عدم مشکلات جدی پزشکی در کاروان ورزشی بازیهای المپیک افزود: در برخی موارد که ورزشکاران طی نتایج بدست آمده از معاینات پزشکی به درمان احتیاج داشتند ، اقدامات لازم در این باره توسط تیم پزشکی انجام گرفته است .

دبیر کمیسیون پزشکی در پاسخ به وضعیت دوپینگ ورزشکاران گفت : بر اساس مصوبه کمیسیون و به تشخیص اعضای کمیسیون بسته به رشته و ورزشکار  به صورت هدفمند  آزمایشات کنترل دوپینگ صورت گرفته که تا کنون نتایج آن بنفی و رضایت بخش بوده است .

 وی از ابتکاری که فدراسیون پزشکی در این نوبت از انجام معاینات پزشکی کاروانهای اعزامی برای المپیک سنگاپور و بازیهای آسیایی گوآنگژو با  تخصیص یک ایستگاه مشاوره آنتی دوپینگ در کنار ایستگاه معاینات پزشکی اشاره کرد و افزود پیش از این فدراسیون این کار را از طریق برگزاری دوره های آموزشی به انجام می رساند . 

۱۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.