سرپرست فدراسیون نابینایان وکم بینایان : شرایط برای توسعه بولینگ فراهم است

سرپرست فدراسون نابینایان وکم بینایان اظهار داشت:شرایط برای توسعه و گسترش ورزش بولینگ که یک رشته جهانی است در فدراسیون نابینایان فراهم است و به این دلیل با تشکیل انجمن بولینگ این رشته پرطرفدار را به 8 رشته ورزشی دیگر این فدراسیون اضافه کردیم.


 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ محمد اسدمسجدی با بیان این مطلب افزود :بولینگ جزو رشته های ورزشی نابینایان در فدراسیون جهانی(IBSA) است و با توجه به اهمیت آن وپیش بینی ظرفیت موجود در این رشته در بین ورزشکاران نابینا تصمیم به تأسیس انجمن بولینگ در فدراسیون نابینایان وکم بینایان گرفتیم.

وی در خصوص تشکیل تیم های ملی نابینایان و کم بینایان در رشته بولینگ گفت:در وهله اول تقویت انجمن بولینگ و استخدام مربیان مجرب و از همه مهمتر آموزش این رشته در بین علاقمندان نابینا در دستور کار قرار دارد وسپس تشکیل تیم های ملی آقایان و بانوان و رفته رفته اعزام آنها به رقابتهای برون مرزی و تورنمنتها و متعاقب آن حضور در بازی های آسیایی و سپس جهانی در برنامه های بعدی گنجانده خواهد شد.

دکتر مسجدی اذعان داشت :در این راستا شاپور قربانی رئیس هیأت بولینگ استان تهران را به عنوان رئیس انجمن بولینگ نابینایان و خانم آزیتا هیبت الله پور را به عنوان نایب رئیس بانوان این انجمن انتصاب کردیم.

سرپرست فدراسیون نابینیان در پایان تأکید کرد :مراکز و باشگاه هایی که صاحب خطوط بولینگ هستند شناسایی شده وبا برخی از مربیان زبده این رشته هم رایزنی کرده ایم تا به صورت رایگان کار آموزش علاقه مندان نابینای این رشته فراهم شود.

۱۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.