شصت و پنجمین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور کلیه اعضا در محل کمیته برگزار شد؛صدیقی پرچمدار شد/تاکید بر ارائه بهترین غذاومحل اسکان به ورزشکاران

شصت و پنجمین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور کلیه اعضا در محل کمیته برگزار شد؛صدیقی پرچمدار شد/تاکید بر ارائه بهترین غذاومحل اسکان به ورزشکاران
شصت و پنجمین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور کلیه اعضا در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این جلسه همچنین مسئولان فدراسیونهای فوتبال، تنیس روی میز و شرکت سرمایه گذاری به ارائه گزارش قعالیت های خود پرداختند.

در ابتدا علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و غلامحسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید برنامه های تدارکاتی تیم ملی را برای حضور در بازیهای آسیایی ارائه داده و مقرر شد نظر به اهمیت همکاری باشگاههای کشور برای در اختیار قرار دادن بازیکنان امید ،همکاری لازم از سوی باشگاهها و سازمان لیگ فوتبال صورت پذیرد و رئیس فدراسیون قول دادند پیگیریهای لازم را در این خصوص مبذول دارند.
در ادامه زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز گزارش برنامه های تدارکاتی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو را ارائه دادند.

همچنین بحث موضوع انتخاب پرچمدار کاروان اعزامی کشورمان در بازیهای المپیک نوجوانان 2010 سنگاپور بررسی و امیر صدیقی کاپیتان تیم ملی بسکتبال سه نفره کشورمان بعنوان پرچمدار کشورمان معرفی شد.

در پایان شریف زاده مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های انجام شده بابت تهیه برنامه غذا و اسکان ارائه شده به ورزشکاران پرداخته و و مقرر شد با توجه به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران برنامه اسکان و تغذیه آنها بر اساس استاندارهای مطلوب بوده و شرکت بهترین محل اسکان و تغدیه را به ورزشکاران تهیه بیند.

۱۲ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۵:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.