کاپیتان تیم ملی والیبال:آماده حضور دراولین دوره الپیک نوجوانان هستیم

کاپیتان تیم ملی والیبال:آماده حضور دراولین دوره الپیک نوجوانان هستیم
تیم ملی والیبال نوجوانان با ترکیبی 12 نفره آخرین مراحل آمادگی خود برای حضور در عظیم ترین و بی سابقه ترین رویداد ورزشی دنیا در آکادمی ملی المپیک سپری می نماید.

رامین خانی کاپیتان تیم ملی نوجوانان به سایت کمیته ملی المپیک گفت : آمادگی تیم از لحاط روحی و جسمی در سطح بسیار بالا می باشد و در حال حاضر در آکادمی ملی المپیک روزهای پایانی اردوی آمادگیمان را طی می نمائیم.

وی درپاسخ به اهمیت اردوی روسیه گفت: اروی 17 روزه ما در روسیه تاثیر بسیاری در آمادگی فعلی تیم داشت چه از لحاط فنی که نتیجه آن آشنایی با سبک بازی اروپایی بود و چه از لحاظ روانی و تقویت اعتماد به نفس تیم  که با پیروزی ملی پوشان ما برابر تیم نوجوانان روسیه بدست آمد.

خانی در ادامه از تیم کوبا و آرژانتین در ردیف قوی ترین حریفان المپیکی خود یاد کرد و افزود با تجاربی که در اردوی روسیه و بازیهای تدارکاتی در حین این اردو داشتیم با امیدواری بالا برابر این حریفان قرار می گیریم .

کاپیتان تیم ملی در خاتمه افزود تا روز 17 مرداد در اردوی آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را ادامه می دهیم و پس از دو روز استراحت ، صبح 19 عازم اولین دوره بازیهای المپیک نوجوان در سنگاپور می شویم .
 
۱۲ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.