نادریان: به فکر طلای گوانگژو هستم تا به لندن برسم

نادریان: به فکر طلای گوانگژو هستم تا به لندن برسم
فکر می کنم به خوبی نتوانستم از فرصت حضور در المپیک پکن استفاده کنم به همین دلیل حالا باید ضمن کسب طلای گوانگژو خودم را برای انتخابی لندن آماده کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رضا نادریان را می توان یکی از جوان ترین ورزشکاران کشورمان در تاریخ حضور کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک شمرد. وی که در بازیهای 2008 پکن عنوان کم سن و سال ترین ورزشکارهای این رقابتها را داشت این روزها حسرت از دست دادن این موقعیت مهم را می خورد.

دارنده مدال نقره جهانی تکواندو دانشجویان و برنز قهرمانی آسیا  که حال باید برای جبران ناکامی خود در المپیک پکن و حضور دوباره در المپیک لندن جدال سختی را با رقبای داخلی خود داشته باشد، می گوید:اوایل که حضورم در المپیک پکن قطعی شده بود، شاید زیاد به این موضوع فکر نمی کردم که نباید این فرصت را از دست بدهم، البته من تمام توانم را در همان تک بازی خود گذاشته بودم. اما جوان بودن و کم تجربگی من باعث شد نتوانم آنگونه که شایسته بود در مقابل حریفم ظاهر شوم.

وی ادامه داد: این واقعیت را قبول دارم که قدر حضور در المپیک قبلی  را ندانستم و امروز باید در المپیک لندن رقابت سختی را با حریفان خود داشته باشم تازه اگر در وزن من کادر فنی بخواهد نفراتی به این رقابتها جهت کسب سهمیه المپیک 2012 اعزام کند.ولی در حال حاضر با توجه به فیکس بودنم در  بازیهای آسیایی گوانگ ژو قصد دارم در نخستین حضورم بهترین مدال وزن 63 کیلوگرم را کسب کنم به همین دلیل به شدت تمرین می کنم .

دارنده مدال طلای نوجوانان جهان و برنز آسیایی قزاقستان ضمن اشاره به این موضوع که دیگر نباید فرصت را از دست داد خاطرنشان می کند: بعد از گوانگ ژو برنامه خود را برای حضور در بازی های المپیک لندن بررسی می کنم. باید ببینیم آیا اصلا در وزن من مربیان در نظر دارند بازیکن اعزام کنند یا نه؟ ولی در هر حال امیدوارم بتوانم خودم را برای حضور در بازی های لندن و به خصوص انتخابهای داخلی و خارجی مهیا کنم تا جبران ناکامی دور گذشته خود را انجام دهم.

نادریان که قرار است از بیستم همین ماه به اردوی تیم ملی برود، می گوید: طی دو سه سال اخیر، یک پای اعزامی تیم ملی به رقابتهای برون مرزی بودم و تقریبا از اکثر رقابتها هم با مدال برگشتم اما می دانم در بازیهای آسیایی گوانگ ژو جدال سختی برای کسب مدال با حریفان آسیای شرقی خود خواهم داشت. به همین دلیل به رغم اینکه اردو تعطیل است، هنوز هم به طور سبک تمرینات خودم را انجام می دهم تا با یک آمادگی نسبی در اردو حاضر شوم.


۱۲ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.