فدراسیون تیراندازی :با این سهمیه انتظار 55 ساله ما به پایان رسید

فدراسیون تیراندازی :با این سهمیه انتظار 55 ساله ما به پایان رسید
مسابقات جهانی تیراندازی که با حضور 2281 تیرانداز از 103 کشور جهان از 8 مردادماه آغاز شده ، نتایج بدست آمده آن در روز دوم این رقابت ها اولین سهمیه المپیک لندن 2012 را برای ایران به همراه داشت .

نواب نوری دبیر فدراسیون تیراندازی به سایت کمیته ملی المپیک گفت :این بزرگ ترین موفقیتی است که فدراسیون تیراندازی از زمان تاسیس   تا کنون بدست آورده که این نتیجه قطعا توقع جامعه تیرانداز ما افزایش می دهد .

نوری در ادامه افزود : با گذشت دو روز از برگزاری مهمترین رویداد ورزشی این رشته به جرات می توان گفت  که 90 درصد انتظارات ما از تیم اعزامی برآورده شده و امیدواریم در 6 روز باقی مانده این مسابقات ، شاهد نتایجی از این دست باشیم .

وی مسابقات جهانی آلمان را اولین مسابقات سهمیه دار بازیهای المپیک لندن برای رشته تیراندازی عنوان کرد و افزود کسب سهمیه المپیک در اولین دوره این رقابت ها نوید بخش کسب نتایج بیشتری در سایر مسابقات تا سال 2011 می باشد.

 دبیر فدراسیون تیراندازی در خاتمه با اشاره به تدابیری که در بخش مهمات برای برطرف شدن مشکلات موجود انجام گرفته ابراز امیدواری کرد که همچنانا از حمایت کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی  برای کسب نتایج قابل انتظار برخوردار باشند.
۱۲ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.